Nee, geen forum foto wedstrijd, dan ga je maar naar zoom e.d.
Simpelweg een mooie wissellijst kopen en per maand één foto uitkiezen en die in een mooi passe partout ingelijst aan de muur.
Ik doe dit nav een opmerking van mijn fotoleraar. Op cursus moeten we de foto's ook altijd "netjes" tentoonstellen. Zijn stelling: als je moeite doet voor een mooie foto, doe dan ook moeite voor de presentatie.
Ik vind dat daar een boel waarheid in zit. Ik drukte, behalve voor de cursus, nooit iets af. Ik heb nu een paar foto's netjes bewerkt en af laten drukken (prijs valt trouwens ontzettend mee), ingelijst en opgehangen. Mijn vrouw en kinderen vinden het prachtig!
Wel als tip: zonder pass partout staat veel "goedkoper" dan met. Koop er drie: wit, creme en zwart en even uitproberen welke het beste staat. Kan een foto echt versterken!
Inmiddels Oma ook voorzien van foto met lijst...
Thuis twee lijsten (maar er komen er meer!): 1 40x50 voor foto's van 20x30 en een kleinere voor foto's van 15x22. Afdrukken op 15x22 kost bij mij nog geen euro... 20x30 iets van 2,50 euro. Drukken hem zonder kleurcorrectie en/of verscherping af.
Moet wel zeggen dat afgedrukt je toch weer meer "fouten" in de foto ziet dan op een scherm ;-)