Auteur Topic: opgeslagen privé berichten  (gelezen 544 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

asplx

  • Gast
Re: opgeslagen privé berichten
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2009, 18:15:45 »
Soms is iets zó voordehandliggend, dat je het niet ziet. En daarin ben je echt de enige niet.

Als je de tips nou gemakkelijk wilt verzamelen, print ze dan uit en doe ze in een ringband of zo.

Eventueel bewerk je de tekst in een tekstverwerker (Ctrl+c/Ctrl+v) en maak je een duidelijk herkenbare kop en print je dat uit.   :o

Zo bouw je je eigen naslagwerk op...

Dan ben je zeker niet dom, maar loopt het allemaal gesmeerd...  ;)

Naam? PentaxForumTips

Groeten, Ruurd
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2009, 18:17:53 door asplx »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: opgeslagen privé berichten
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2009, 18:15:45 »

Sandra

  • Gast
Re: opgeslagen privé berichten
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2009, 22:31:03 »
 :-[ :-[ :-[

Ik voel me echt oliedom ... dat is me niet eens opgevallen, soms zoek je als een gek en staat het recht onder je neus .. Heel erg bedankt André  :)

Offline André Kok

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1175
  • Geslacht: Man
  • Just Pentax!
    • Welkom op de site van André Kok
Re: opgeslagen privé berichten
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2009, 22:01:11 »
Bij mij staat recht onder het kopje Opslag de termen In en Uit. Daar kun je op klikken en dan verschijnt rechts het lijstje met berichten die in In resp. Uit opgeslagen zijn. Je kunt op de titel van een bericht klikken om hem geheel te lezen.
Verder is het berichtencentrum voor mij ook een wat wazig geheel.

André
Pentax K-3 III | Pentax K-5 II |  smc DA 17-70mm f/4 | smc DA* 200mm f/2.8 | smc DA* 300mm f/4 | DA 1.4x AF Rear Converter | smc DA 35mm f/2.4 | ...

Sandra

  • Gast
opgeslagen privé berichten
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2009, 19:16:11 »
Ik heb toch aardig wat privé berichten opgeslagen met hele waardevolle informatie. (instellingen, tips e.d.) Nu kan ik niet meer bij die opgeslagen berichten komen. Er staat wel bij opslag: 26 .. maar kan nergens opklikken ...

Kan ik die nog terugkrijgen, herkent iemand het probleem of wil het uitproberen? :(