Auteur Topic: Een andere (onbelangrijke) suggestie.  (gelezen 923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline AnnaTEFka

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 102
  • Geslacht: Man
  • Er is altijd wel iets om te fotograferen
Re: Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2008, 22:58:07 »
In mijn Forum zat ik ook met hetzelfde issue. Ik heb toen maar een FAQ gemaakt. Dat werkt redelijk goed moet ik zeggen. Zo af toe herschrijf ik (of een ander) een stuk van het forum naar het FAQ.

In het FAQ gedeelte kunnen bij mij alleen de mensen schrijven die ik daarvoor toestemming heb gegeven.

Succes met het broeden.

Gerrit Preuter
Pentax k100D super met kit lens. Tamron SP 90mm 1:25 AF macro. Tokina AT:X 100-300 1:4.0 MF. Balg. Tussenringen.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2008, 22:58:07 »

Offline Jos de Bont

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 637
  • Geslacht: Man
    • Mijn website
Re: Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2008, 18:03:12 »
Ben het inmiddels ook al verschillende keren tegen gekomen dat een vraag die eerder was gesteld en uitgebreid beantwoord later weer terug komt. Natuurlijk heb je hiervoor zoekopdrachten, maar deze werken ook niet altijd even goed. Maar hoe je die kennis dan wel zou kunnen bundelen? Een Wikipedia achtige vorm zou mooi zijn, maar of dat ook binnen het forum in te passen is heb ik echt geen idee van. Zal bovendien ook het nodige redactiewerk vergen lijkt me. Ben erg benieuwd of en hoe hier een invulling aan gegeven kan worden.

Groeten, Jos

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2008, 12:40:14 »
Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering die stukken over licht en statieven geschreven. Mijn, te idealistisch gestelde, doel was een aantal artikelen te krijgen waar voor beginners naar verwezen kon worden ipv elke keer dezelfde vraag te beantwoorden. Omdat het een soort Algemene Vraagbaak zou moeten zijn, is het toen in Algemeen geplaatst.

En zoals VVO hierboven aangeeft: we zullen kijken of dit verplaatst kan worden en waar naartoe. Voor statieven kan ik me vinden in jouw voorstel, voor licht is het moeilijker. En ook blijft er in mijn ogen wat te zeggen om dergelijke stukken bij elkaar te houden en juist aan te vullen. Een soort FAQ achtig iets... Kortom, keuzes te over :)
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2008, 10:20:57 »
Dat zijn we nog aan het bekijken George ..oftwel de verbouwing is nog niet klaar  :)


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Offline glasbak

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 905
  • Geslacht: Man
  • Pentax ruled
Een andere (onbelangrijke) suggestie.
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2008, 10:12:12 »
Heren forum(her)inrichters,

Ik weet niet of het een forumsoftware beperking is, maar bij elke rubriek staat een hoofdstukje 'belangrijke onderwerpen'.
Nu staan de fotohoek, en marktplaats regels boven elke rubriek, in plaats van waar ze op slaan.
En in 'algemeen' staan verhalen over statieven, welke ik bij accesoires zou verwachten.

Is dit niet logischer in te delen ?

George