Auteur Topic: Testers voor de nieuwe K gezocht!  (gelezen 1145 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2009, 07:14:02 »
In verband met het feit dat de camera vandaag gepresenteerd wordt, sluit ik een aantal oude rumor threads...
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2009, 07:14:02 »

Offline Bob

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2058
  • Geslacht: Man
  • Beauty is in the eye of the beholder!
Re: Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2009, 08:37:07 »
Een lange lijst met eisen. Dan kunnen ze net zo goed de naam invullen van die ene persoon die hiervoor in aanmerking komt (LOL). Ik hoop ook dat het hier echt om de laatste beta test gaat want anders kunnen we na de aankondiging op 21 mei nog rustig een jaartje wachten.

Pentax heeft in iedergeval een leuke hype op gang gebracht en dat is ook wat waard!

Groeten, Bob
MX1, K3+grip, DA-50, DA18-55WR, DA50-200WR, DA*SMC 16-50, DA*SMC 50-135, Tamron 90mm Macro, Tamron 10-24, Tamron 70-300, AF540FGZ Flash, O GPS1, remote F&O-RC1.

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2009, 21:18:06 »
Ja je moet een eigen blog hebben, laten zien dat je actief bent in diverse fora, oa het duitse pentax forum, en nog zo wat zaken. Zo te zien zal je ook de nieuwe video functie flink aan de tand moeten voelen, er wordt ook gesproken over het uploaden van youtube filmpjes.
Ze hebben het over "alfatesters", en dat vind ik vreemd want je mag er eigenlijk vanuit gaan dat op dit moment de "beta-testen" en laatste preproductie testen plaatsvinden.
Overigens ben ik wel een techneut, heb zelf aan beta testen mee gedaan. Maar ik vind me niet goed genoeg om een camera te testen.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Jos Abee

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1860
  • Geslacht: Man
Re: Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2009, 18:48:22 »
duits zal niet zo'n probleem zijn, maar je moet ook een eigen blog hebben en daar doe ik niet aan. ik ben sowieso niet technisch genoeg om de camera te testen.
K-5, K10d, DA16-45 f4, Sigma 70-200II f2.8, Sigma 50mm EX Macro, Pentax DA 35mm 2.5 Pentax M-50mm 1.7, Pentax M 200mm f4, Pentax 360fgz, Pentax 540fgz.

"Photography is not art goddamnet! It’s just a Xerox of what just happened"

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
Testers voor de nieuwe K gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2009, 15:18:46 »
Zie link!

Ik heb wel het idee dat je een beetje Duits moet kunnen lullen... dus ik doe dan maar niet mee..  ::)