Auteur Topic: K200D gebruiker, nieuw op 't forum  (gelezen 812 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kdj4

  • Gast
Re: K200D gebruiker, nieuw op 't forum
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2009, 16:49:49 »
Stef, Welokm op dit leuke fotum en veel plezier met de k200.

gr kees.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: K200D gebruiker, nieuw op 't forum
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2009, 16:49:49 »

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: K200D gebruiker, nieuw op 't forum
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2009, 13:50:09 »
Welkom op het forum Stef. Stel vragen in de goede hoek en je zal zeker geholpen worden. Nog veel plezier hier.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline Stef_r

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
K200D gebruiker, nieuw op 't forum
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2009, 11:26:25 »
Hallo,
Laat ik me even voorstellen:
Stefan van Rozendaal, 32 jaar en sinds kort weer besmet met het fotografie virus.
Hoewel ik toch al eventjes in het bezit ben van de K200D, had ik me nog niet eerder geregistreerd voor dit forum. Hierbij dan alsnog!  :P ;)

Voorheen al ervaring gehad met een Nikon F50 en Olympus OM-10 (beide analoog) en nu, na een aantal digitale compacts gehad te hebben, toch de overstap gemaakt naar een Digitale SLR.

Na lang wikken en wegen, bleven er eigenlijk twee gegadigden over: Canon EOS450D en de Pentax K200D.
En volgens mij weet iedereen nu wel waar de keus op is gevallen...  

Hoewel ik de camera in eerste instantie elders via een internetwinkel wilde aanschaffen, maar helaas was uitverkocht, ben ik in Amsterdam uitgekomen (Pentax Premium Dealer).
En hoewel de prijs in eerste instantie ruim 200 euro duurder was, heeft de eigenaar, na overleg met een collega of pentax vertegenwoordiger (?), toch de camera voor een goedkopere prijs willen verkopen. Hij moest het wel regelen met zijn vertegenwoordiger, maar dat was niet iets waar ik me druk om moest maken... Echte TOP-klasse!
Zo is de eerste ervaring met het merk Pentax zeker een uitermate positieve ervaring!

En nu maar kaartjes volschieten, zullen we maar zeggen!
En dat ik nog maar veel hulp en info van dit forum mag krijgen, want ben wat dat betreft toch echt nog maar een newbie...
K200D + K5 II  |  Pentax SMC DA 12-24mm f/4.0 ED AL (IF)  |  Pentax SMC DA 50-135mm f/2.8 ED AL IF SDM | Sigma 70-300mm f4-5.6 APO DG Macro  |  Metz mecablitz 48 AF-1 digital  |  NG Medium Shoulderbag NG2475