Auteur Topic: Kamera Express  (gelezen 878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RonHendriks

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2010, 21:23:30 »
alles Pentax? ik zie ook Samsung staan ;)
Ja dat mag ook best denk ik, komt tenslotte toch uit dezelde filippijnse fabriek van Pentax. Gaat meer om het niet alleen zeuren over Pentax, maar gewoon ook gebruiken en bedenken waar je je geld aan besteed. Het zijn niet de sigma's en tamron's van deze wereld die bijdragen aan de R&D van Pentax en het voortbestaan van het merk/K-mound in deze woelige tijden.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Kamera Express
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2010, 21:23:30 »

Buksbeest

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2010, 21:12:24 »
alles Pentax? ik zie ook Samsung staan ;)

Ow???

Offline Corros

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1237
  • Geslacht: Man
  • J316
    • Website
Re:Kamera Express
« Reactie #9 Gepost op: 1 september 2010, 21:11:08 »
Enige merkvreemde lens is een lensbaby, want ja, dat maakt Pentax nie :D
Voorderest is alles Pentax! Hoewel jouw collectie toch wel erg mooi is hoor  :clap2:

alles Pentax? ik zie ook Samsung staan ;)
Alles wat relevant is over mij te weten is te vinden op: Website volg mij via twitter

Buksbeest

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #8 Gepost op: 1 september 2010, 20:12:50 »
Ik zou zeggen kijk eens bij mijn onderschrift. Allemaal elk jaar een lensje en de pentaxwereld ziet er beslist anders uit.

Enige merkvreemde lens is een lensbaby, want ja, dat maakt Pentax nie :D
Voorderest is alles Pentax! Hoewel jouw collectie toch wel erg mooi is hoor  :clap2:

Bartel

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #7 Gepost op: 1 september 2010, 19:59:28 »
Ik zou zeggen kijk eens bij mijn onderschrift. Allemaal elk jaar een lensje en de pentaxwereld ziet er beslist anders uit.
Ik zal er aan gaan werken. Mijn laatste was in ieder geval weer een Pentax

RonHendriks

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2010, 22:24:41 »
Laten we wel wezen, we helpen het zelf ook wel in de hand. Hoeveel nieuwe Sigma en Tamron lenzen worden er wel niet verkocht. Verder is er een redelijke handel in oude Pentax lenzen.
Ik weet dat lenzen geen body's zijn, maar als we nu eens alleen Pentax producten gaan kopen, helpen we het in ieder geval de goede richting in.



(onder de streep ben ik bang dat het niet veel zal uithalen)
Ik zou zeggen kijk eens bij mijn onderschrift. Allemaal elk jaar een lensje en de pentaxwereld ziet er beslist anders uit.

Bartel

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2010, 21:43:46 »
Laten we wel wezen, we helpen het zelf ook wel in de hand. Hoeveel nieuwe Sigma en Tamron lenzen worden er wel niet verkocht. Verder is er een redelijke handel in oude Pentax lenzen.
Ik weet dat lenzen geen body's zijn, maar als we nu eens alleen Pentax producten gaan kopen, helpen we het in ieder geval de goede richting in.



(onder de streep ben ik bang dat het niet veel zal uithalen)

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re:Kamera Express
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2010, 20:03:53 »
Even voor de goede orde, het is zeker niet mijn bedoeling om KE hiermee in een verkeerd daglicht te plaatsen, alleen om de (benarde) positie van Pentax nog maar eens te onderstrepen. Pentax krijgt ook bij KE helaas niet de aandacht die het merk verdient en dat om redenen die we helaas allemaal wel weten.
Maar ik ben er verder keurig geholpen en kreeg alle ruimte en tijd om de K7 goed te bekijken. Dat wilde ik dan toch even kwijt, om niet een onjuist beeld neer te zetten.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re:Kamera Express
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:46:25 »
Klinkt een beetje als een kip-ei-verhaal. Helaas...

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

RonHendriks

  • Gast
Re:Kamera Express
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2010, 15:33:42 »
Ja dat is wel zonde. Ze nemen van elk 1 camera en nemen weer en nieuwe in bestelling als die verkocht is. De vitrines van de andere merken zijn er wel, maar helaas geen display van Pentax doordat er geen demomodellen zijn. Het valt me op dat bij cameranu de voorraad van Pentax wel wat breder aan het worden is. Ook een kwestie van voldoende verkoop.

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Kamera Express
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2010, 14:25:09 »
Gisteren bij Kamera Express in Capelle. Veel moois in de winkel, hele vitrines met allerlei merken, maar helemaal geen Pentax in de winkel. Bij navraag bij de verkoopbalie: "Misschien hebben we achter nog wat liggen....", even later, "Helaas meneer, de K-x hebben we niet op voorraad...". "Mag ik dan de K-7 even proberen.", even later, "O meneer, dit was de laatste........." ??? ::) :o :'( :cry:

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)