Auteur Topic: Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)  (gelezen 849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henkvanzuylen

  • Gast
Re:Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2012, 15:53:55 »
In die zin valt me wel steeds op Jordy dat je steeds wel veel commentaar hebt wat anderen doen en dat het naar jouw idee anders moet.
Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Je creëert daardoor een bepaalde sfeer die steeds weer commentaar uitlokt. Wellicht dat je daar eens over na kunt denken?
+1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2012, 15:53:55 »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2012, 10:21:56 »
Bedankt! Maar er wordt in dit topic: http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=25411.0, al uitgebreid over gesproken. Misschien handig om het in één topic te houden. Of een topics een nieuwe naam te geven zodat het in ieder geval duidelijk is wat waar gevonden kan worden, dat is nu soms een beetje verwarrend. In het 'lens roadmap' topic wordt nu bijvoorbeeld gesproken over de nieuwe aankondiging met foto's die Ruurd hier linkt, het is niet perse duidelijk dat dit al in het 'lens roadmap' topic te vinden is. Een rename naar 'nieuwe lenzen Pentax' zou daarom misschien handig zijn.

Evenals het 'CES geruchten etc.' topic, dat zou misschien gewoon 'geruchten en voorspellingen' moeten heten.

Ik vind het op deze wijze veel overzichtelijker, dus per onderwerp en niet alles bij elkaar in één topic.

Daarnaast ben ik het topic CES geruchten begonnen vanwege de CES en niet als verzameltopic "geruchten". Dat kan dan nog wel 100 jaar doorlopen.
Dat het topic is uitgegroeid tot het topic waarin verder op de K-01 wordt ingegaan kan je als topic starter ook weinig aan doen, dat gebeurd nu eenmaal. Aangezien ik geen moderator ben, kan ik het ook niet splitsen en een deel ergens anders onderbrengen.

In die zin valt me wel steeds op Jordy dat je steeds wel veel commentaar hebt wat anderen doen en dat het naar jouw idee anders moet.
Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Je creëert daardoor een bepaalde sfeer die steeds weer commentaar uitlokt. Wellicht dat je daar eens over na kunt denken?

asplx

  • Gast
Re:Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2012, 01:08:24 »
Even niet aan gedacht, maar omdat hier 5 specifieke optieken worden genoemd, die betrekking hebben op 3 formaten heb ik de link compleet geplaatst.

Maar ik heb geen bezwaar tegen samenvoeging.

Groeten,
Ruurd

Offline jjw

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1442
  • Geslacht: Man
    • flickr stream
Re:Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2012, 01:02:11 »
Bedankt! Maar er wordt in dit topic: http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=25411.0, al uitgebreid over gesproken. Misschien handig om het in één topic te houden. Of een topics een nieuwe naam te geven zodat het in ieder geval duidelijk is wat waar gevonden kan worden, dat is nu soms een beetje verwarrend. In het 'lens roadmap' topic wordt nu bijvoorbeeld gesproken over de nieuwe aankondiging met foto's die Ruurd hier linkt, het is niet perse duidelijk dat dit al in het 'lens roadmap' topic te vinden is. Een rename naar 'nieuwe lenzen Pentax' zou daarom misschien handig zijn.

Evenals het 'CES geruchten etc.' topic, dat zou misschien gewoon 'geruchten en voorspellingen' moeten heten.
K3 II | K3
DA15 | DA21 | DA35 | DA40 | DA70 | DA20-40 | FA31 | FA35 | FA50 | DA16-50 | DA50-135 | DA300 | DA55-300

http://www.flickr.com/jordywubbels

asplx

  • Gast
Voor mensen met Q-koorts en PK-lenzen én voor de liefhebbers van de 645(D)
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2012, 00:55:19 »
Zojuist ontvangen de aankondiging van een aantal Q-objectieven, een Q-naar PK-adapter en een 645-objectief voor zowel de D als de analoge camera's.

Veel plezier met dromen...
Het ziet er allemaal interessant uit.

Groeten,
Ruurd