Tijdje terug 2x 64GB SD kaarten gekocht. Nu kreeg ik bij het terugkijken van foto's op de camera de melding "foto kan niet weergegeven worden" zo om de 4 a 5 foto's ongeveer. De kaart in de computer gestopt en daar zagen de foto's er als volgt uit:
(een foto van internet, heb de mijne alweer verwijderd maar zo zag het er exact uit)
De kaart geformat en het euvel is nu niet meer te reproduceren lijkt het. Vervelende situatie...ik ga op vakantie over krap een week en wil daar natuurlijk niet halverweg achter komen dat de helft van m'n foto's verpest is. Maar toon maar eens aan dat er iets mis mee is nu...het vertrouwen is wel weg in ieder geval. Wat te doen? Ding is bij Azerty.nl bestelt. De andere kaart lijkt OK te zijn, maar ook die vertrouw ik nu voor geen meter, wie weet wat voor dubieuze batch ze daar hebben verkocht.
Ik vind het een beetje ver gaan om de beiden kaarten helemaal vol te schieten a 2500 foto's oid. Zonde van de sluiter ook, maar ik neig er nu wel bijna naar. Kan H2testw er een keer overheen gooien maar ik vraag me af of die dit soort dingen kan ontdekken?