De altijd lastige top 5, helemaal omdat voor mij de trend nog steeds is dat ik elk jaar meer foto's maak...
Vorig jaar de nodige luchtvaart gerelateerde tripjes gemaakt (of toegevoegd aan bijvoorbeeld een skivakantie in Zwitserland), maar ook genoeg andere onderwerpen gezocht en gevonden, mede dankzij een paar zeer gezellige meets via dit forum (Blijdorp, Artis en Nunspeet) waar ik lang niet altijd zo actief op ben als ik zelf soms zou willen (maar ik volg heel veel topics hier met veel plezier).
Op het Scramble (spotters) forum was een keuze voor een top-10 al lastig en voor deze top-5 is de keuze nog groter. Toch geprobeerd om een zo "evenwichtig" mogelijke selectie hier neer te zetten. Heb er daarbij ook gekozen voor foto's die ik hier nog niet eerder geplaatst heb.
1. Leeuw tijdens de Artis meet en met de DA* 60-250 als test lens (uiteindelijk de Sigma 70-200 met OS aangeschaft n.a.v. deze meet)
_IGP37918-A - 1280px by
Ghanzer, on Flickr
2. In plaats van een zonsopgang bij Schiphol was er dichte mist
_IGP39344-A - 1280px by
Ghanzer, on Flickr
3. De reden om de Sigma 70-200 aan te schaffen: Vliegtuigen platen vanuit de open achterkant van het vrachtruim van een ander vliegtuig
_IGP39922-A - 1280px by
Ghanzer, on Flickr
4. Door wat slechte communicatie voor niks voor een date naar Rotterdam gegaan, nou ja, voor niks, had mijn spullen bij me voor de zekerheid
Erasmus Bridge - HDR - 1280px by
Ghanzer, on Flickr
5. De Lynx staat gepland om volgend jaar de vloot te verlaten, dus toen er eentje vloog rond zonsondergang wat tijd vrijgemaakt na het werk
_IGP45098-A - 1200px by
Ghanzer, on Flickr
Greetz,
Hans.