Wat trouwens opvalt aan de site van Sandra, dat daar nog erg veel foto's opstaan die met de pentax k10d genomen zijn.
Maar wat schetst mijn verbazing, als je in de exif gegevens kijkt zie je wel diafragma, iso waarde en sluitersnelheid, maar de gegevens van de camera zijn kennerlijk verdwenen. Daar waar de Nikon D700 gebruikt is staat het nog wel er bij...
Vreemd...zou Sandra zich misschien een beetje een buitenbeentje gevoeld hebben tussen al het canikongeweld op de academie? ? ? ?
Eerlijk gezegd vind ik het jammer dat het weggehaald is...het is toch die k10d die Sandra zover gebracht heeft..
cire
Door te googlen vandaag kwam ik op dit topic terecht.
Mijn website is onlangs vernieuwd, exif zal helemaal niet meer te zien zijn, omdat ik de foto's in een collage heb gezet.
Maar ik heb geen idee waarom eerder de gegevens vd camera verdwenen zijn in de exifgegevens. Ik heb er in ieder geval niets aan veranderd.
Op de fotovakschool is het ongeveer evenredig verdeeld het aantal Canon vs. Nikongebruikers. Dus voel me zeker geen buitenbeentje met mijn D700 of dat ik hiervoor foto's met Pentax heb gemaakt. Is ook helemaal niet aan de orde welke camera je hebt.. gaat meer om de inhoud van je fotografie. Wel is het zo dat er volgens mij geen Pentaxgebruikers op de Fotovakschool zitten. Overigens heb ik nog steeds een aantal foto's op mijn website staan die ik ooit met een Pentax heb gemaakt.
Wel leuk om deze topics te lezen waar ik nog genoemd wordt! : )