Auteur Topic: Clio  (gelezen 905 keer)

Offline LennartKm

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Clio
« Reactie #4 Gepost op: 25 november 2012, 20:57:28 »
Eigenlijk best leuke foto's als je de omstandigheden bekijkt. Het weer zat je heel erg tegen en de auto is erg vies. Bij sommige auto's staat dat mooi... Bij deze wat minder  :D

Ben het verder eens met Micha. Wielen hadden wat anders moeten staan en sommige foto's wat ruimer. Verder leuk probeersel natuurlijk

18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 25 november 2012, 20:57:28 »

Offline jeffrl

• Senior Member
  • **
    • flickr
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2012, 20:47:10 »
Micha bedankt voor je uitgebreide commetaar ;)
Bij 1 .... en ik had de wielen de andere kant opgedraaid. Iets meer ruimte aan de onderkant zou ook geen kwaad kunnen.
Ik snap wat je bedoeld met het wiel. ik had ook foto's van de andere kant genomen en dan staat het wiel wel weer goed.

2 is de beste uit de serie, fraaie compositie wat mij betreft, de achtergrond had wel wat vager mogen zijn. En het stuur had je hier een slag naar rechts kunnen draaien, zodat de het iets 'spannender' is, wat minder statisch.
Het stuur had idd gedraaid moeten zijn, dat was het eerste wat me opviel toen ik de foto's bekeek. Volgende keer ook maar spelen met het diafragma.

Bij 3 staat de auto nogal in een hoekje gepropt, ik krijg hier meer het gevoel dat de auto er niet had moeten staan.
Ik snap wat je bedoelt. had een meter of 2 naar achter moeten stappen, dan was me bedoeling het complete schip er op met auto beter tot ze recht gekomen denk ik.

4 ..  Bewerking had van mij iets minder heftig gemogen.
Ik vond deze bewerking wel grappig. Maar dat blijft een kwestie van smaak.

Ik zou zeggen, gewoon nog een keer over doen :good:!
Of gewoon de luxe auto gebruiken die jij er voor gebruikt  :lolk:

Offline Micha D.

• Super Pentaxian
« Reactie #2 Gepost op: 25 november 2012, 18:34:07 »
Bij elkaar niet heel verkeerd, maar er denk ik wel wat verbeterpuntjes ;).

Bij 1 mis ik wat scherpte, je hebt behoorlijke last van PF links op de foto en ik had de wielen de andere kant opgedraaid. Iets meer ruimte aan de onderkant zou ook geen kwaad kunnen.
2 is de beste uit de serie, fraaie compositie wat mij betreft, de achtergrond had wel wat vager mogen zijn. En het stuur had je hier een slag naar rechts kunnen draaien, zodat de het iets 'spannender' is, wat minder statisch.
Bij 3 staat de auto nogal in een hoekje gepropt, ik krijg hier meer het gevoel dat de auto er niet had moeten staan.
4 is wel leuk, maar een stapje naar links en naar achteren had wel geholpen denk ik. De groothoek doet het hier wel goed, leuke sfeer met die gele lampen. Bewerking had van mij iets minder heftig gemogen.

Voor de volgende keer zou een wasbeurtje inderdaad wonderen doen :P. En een nieuw kenteken kan ook geen kwaad :P :P. Ik zou zeggen, gewoon nog een keer over doen :good:!

Offline jeffrl

• Senior Member
  • **
    • flickr
Clio
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2012, 15:13:24 »
Van het weekend in harlingen geweest in de haven.
Aangezien het erg mistig was, eens wat anders geprobeerd. Dus de auto van me vriendin maar op de foto.
Ja ik weet het de auto had eerst gewassen mogen worden  ;)

1.

2.

3.

4. Deze foto heb ik flink bewerkt.