Bedankt Berend , mocca , EviZ en OudjesEric voor de reactie!
Met de eerste foto best wel wat werk gehad met de witbalans en om een dikke rode zweem van de foto af te krijgen. De scherpte vind ik nog niet tegenvallen als je bedenkt dat de vislijn maar 0.3mm dik is.
nr 2 vind ik wat minder, maar hij kan wel in de serie
Houd het er maar op dat de foto-oogst erg mager was
Er wordt veel gezegd dat sportvissers luie mensen zijn en niet veel doen, een beetje liggen, bier drinken en naar hengel staren.
Aan de wolken te zien heb je een lange sluitertijd gebruikt, aan de vissers niet, die zijn behoorlijk scherp, en hebben dus niet veel bewogen. Is dit de foto die de geruchten bevestigd? :lolk:
Foto 3 vat eigenlijk wel alle actie samen tussen 20.30 en 3 uur `s nachts. Dus wat dat betreft klopt de stelling wel , mocca :lolk:
. Vervang het bier alleen even door koffie , knakworsten en balletjes-in-pindasaus haha. Op 4 sta ik zelf ook trouwens. Ik had de heren vissers gezegd dat ze maar 2 minuten stokstijf hoefden te staan , dat leek me wel voldoende bij een sluitertijd van 13 seconden :evil:
:angel: . Ongetwijfeld krijg ik die nog wel een keer terug van ze. De stad op de achtergrond is trouwens Breda.