Auteur Topic: Cuba - diverse  (gelezen 633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Exkim0

  • Junior Member
  • Berichten: 29
  • Geslacht: Man
Re: Cuba - diverse
« Reactie #4 Gepost op: 4 oktober 2013, 09:55:56 »
Ik zou graag meer specifieke dingen van het land zien, zoals hoe de mensen wonen, werken, leven. Dat mis ik een beetje in deze foto's. Zo'n foto van de markt zou mij meer aanspreken als de bevolking er ook bij staat (of ligt dat daar moeilijk? Ik zie so wie so weinig mensen namelijk).

In Havana doen mensen moeilijk want die willen zodra je een camera op ze richt geld hebben, dus moet je proberen bijna altijd met een tele-lens werken en dan nog willen ze moeilijk doen, zodra ze in de gaten hebben dat je op hun richt. naar het zuiden toe (zoals Trinidad, Cienfuegos, Sancti Spiritus, Santiago de Cuba, etc.) is het weer makkelijker, mensen willen snel gaan poseren, maar dat vind ik minder.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Cuba - diverse
« Reactie #4 Gepost op: 4 oktober 2013, 09:55:56 »

Offline zoran

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2399
  • Geslacht: Man
Re: Cuba - diverse
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2013, 22:36:48 »
Leuk reeksje.

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: Cuba - diverse
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2013, 08:08:50 »
Lijkt me een schitterend fotogeniek land! Staat al heel lang op mijn wenslijst. Vooral foto 5 spreekt mij daarom aan omdat je daar "het leven"  wat meer ziet. Ik zou graag meer specifieke dingen van het land zien, zoals hoe de mensen wonen, werken, leven. Dat mis ik een beetje in deze foto's. Zo'n foto van de markt zou mij meer aanspreken als de bevolking er ook bij staat (of ligt dat daar moeilijk? Ik zie so wie so weinig mensen namelijk).

Offline Exkim0

  • Junior Member
  • Berichten: 29
  • Geslacht: Man
Cuba - diverse
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2013, 13:28:18 »
1) Op de markt


2) Sancti Spiritus


3) Cienfuegos


4) Havana - Museo de la Revolución


5) Havana - El Capitolio