Auteur Topic: MyBKS failliet.  (gelezen 1146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: MyBKS failliet.
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2014, 16:56:22 »
Ingediend in april en eindellijk uitgeleverd eind augustus.
Nog één boek te gaan....

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: MyBKS failliet.
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2014, 16:56:22 »

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: MyBKS failliet.
« Reactie #6 Gepost op: 20 juli 2014, 16:12:05 »
Ik hoorde al van een van de leden van de fotoclub dat hij zijn geld had teruggekregen van iBood.
Zij hebben een slecht produkt verkocht en moeten hun verplichtingen nakomen.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: MyBKS failliet.
« Reactie #5 Gepost op: 20 juli 2014, 16:12:05 »
Ik hoorde al van een van de leden van de fotoclub dat hij zijn geld had teruggekregen van iBood.
Zij hebben een slecht produkt verkocht en moeten hun verplichtingen nakomen.

RonHendriks

  • Gast
Re: MyBKS failliet.
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2014, 15:06:04 »
Misschien toch te mooi om waar te zijn en kun je er kennelijk geen bedrijf van staande houden met die bonnen. Hopelijk krijgt iedereen nog een boek voor zijn bon.

RonHendriks

  • Gast
Re: MyBKS failliet.
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2014, 15:06:04 »
Misschien toch te mooi om waar te zijn en kun je er kennelijk geen bedrijf van staande houden met die bonnen. Hopelijk krijgt iedereen nog een boek voor zijn bon.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
MyBKS failliet.
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2014, 14:28:52 »
De firma MyBKS is sinds eind april failliet. Dit is de firma waarvoor iBood de vouchers aanbood om dubbeldikke fotoboeken af te drukken.
Nadat ik mijn laatste boek op 14 april had aangeboden en het zoals gebruikelijk binnen een week zou moeten terug krijgen bleef het nu erg lang stil.

Ik heb myBKS gebeld en kreeg de meest verschillende smoezen:
- karton voor de dozen is op
- storing aan de drukpersen
- software is opnieuw geïnstalleerd en werkt niet goed
- enz enz

Toen ik daarop vroeg hoe de zaken afgewikkeld gingen worden tijdens het faillissement ging de hoorn op de haak en e-mails  worden ook niet meer beantwoord.

De firma Prezco,  http://www.prezco.nl/ , heeft myBKS overgenomen en is via een inhaalslag bezig om alle nog niet geleverde boeken te drukken.

Mocht je ook nog een boek niet hebben ontvangen, bel Prezco, vraag naar Jeroen en hij helpt je verder. Hij houdt je zelfs op de hoogte van de voortgang.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
MyBKS failliet.
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2014, 14:28:52 »
De firma MyBKS is sinds eind april failliet. Dit is de firma waarvoor iBood de vouchers aanbood om dubbeldikke fotoboeken af te drukken.
Nadat ik mijn laatste boek op 14 april had aangeboden en het zoals gebruikelijk binnen een week zou moeten terug krijgen bleef het nu erg lang stil.

Ik heb myBKS gebeld en kreeg de meest verschillende smoezen:
- karton voor de dozen is op
- storing aan de drukpersen
- software is opnieuw geïnstalleerd en werkt niet goed
- enz enz

Toen ik daarop vroeg hoe de zaken afgewikkeld gingen worden tijdens het faillissement ging de hoorn op de haak en e-mails  worden ook niet meer beantwoord.

De firma Prezco,  http://www.prezco.nl/ , heeft myBKS overgenomen en is via een inhaalslag bezig om alle nog niet geleverde boeken te drukken.

Mocht je ook nog een boek niet hebben ontvangen, bel Prezco, vraag naar Jeroen en hij helpt je verder. Hij houdt je zelfs op de hoogte van de voortgang.