Dit was een geslaagd uitje zeg, wat een prachtige foto's zie ik hier voorbij komen.
Veel dank voor alle moois en ik had geen ruzie met mijn ogen, maar helaas al andere verplichtingen, jammer dus.
@Mharda: de teaser is een mooi binnenkomer, het grote contrast pakt hier nog goed uit.
@Ventaxian: wow, scherp en mooi van kleur en een plaatje.
@LordBuksII: de 1e twee pakken het gevoel van het dier goed, scherpte is niet ideaal, maar die 3e is helemaal af.
@Eviz: fraai, scherp en prettig om te zien (iets meer ruimte boven zijn koppie en hij is voor mij nog beter).
@ArnoR: doe mij maar 2, 4 en 5 voor scherpte, die ik bij 1 en 3 wat mis, ik zou 4 en 5 zelf wat donkerder maken of anders bewerken.
@Alien: dit vind ik leuk, iets anders gepresenteerd en een duidelijk verhaal.
@Stout: die 2e is voor mij de leukste, maar de rest mag er zeker zijn.
@Alien: drie fraaie en scherpe apensnoeten, een compliment waard.
@Andre Kok: een mooie serie portretten, een soort bloemlezing van soorten, die vijfde had nog iets dichterbij moeten zijn om de omgeving uit te schakelen, leuk.
@6x7: Die eerste is mooi en ook vier is lekker om te zien, twee moet ook even genoemd worden, een echt portret.
@DickL: Wat zijn ze scherp en fraai, die 2e pakt heel mooi uit, maar de rest ligt daar nauwelijks op achter.
@Stout: De drie nakomertjes zijn leuk, de actie op de 1e staat er netjes op.
@Eviz: Als je dit ziet, vraag je toch jezelf af of dat Pentax wel mee kan komen...
Fraai, scherp en mooie voorbeelden hoe snel scherpstelling kan zijn, het mooiste vind ik 1, 2, 3, 4 enz...
@Skin: een lekker brede serie, de 1e is een mooi portret, dan actie, dan rare snuiters, humor, een aparte blik en een uitsmijter.
@Ventaxian: fraaie bijdrage zeg, twee is mooi, vijf vind ik prachtig, zes knalt lekker van het scherm en zeven is weer een haast klassiek portret.
Wat een talent, wat een mooie bloemlezing en wat prettig dat deze initiatieven gestart worden!