Auteur Topic: Sloop.  (gelezen 1429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3523
  • Geslacht: Man
Re: Sloop.
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2015, 23:33:08 »
Ik sta even met een mond vol tanden, ik had het idee dat je het goed naar je zin had hier op het forum. Als ik je uitleg goed lees, lees ik dat er meerdere dingen hier binnen het forum zijn waardoor je wat meer afstand wilt nemen. Heel erg jammer dat zo'n groot plezier hierdoor zo verziekt wordt. Ik hoop dat deze zaken niet al te lang je plezier blijven vergallen en dat je binnen kort weer lekker op het forum actief kunt zijn.

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Sloop.
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2015, 23:33:08 »

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: Sloop.
« Reactie #10 Gepost op: 2 november 2015, 18:49:04 »
Na haar uitgebreide fotoreportages van te verkopen lenzen hoor je er nooit meer iets van. Ze koopt een compactcamera van een ander merk en zal hier als slapend lid verder gaan.
Voor jou toch geen reden om weg te gaan, gewoon even geduld hebben....  ;D

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Sloop.
« Reactie #9 Gepost op: 2 november 2015, 17:49:34 »
Even gewoon wat afstand nemen door wat persoonlijke dingetjes waar ik wat probleempjes mee heb op dit forum.
Dat men als actief forumlid materiaal te koop aanbied heb ik geen problemen mee maar als men het forum alleen maar gebruikt als een soort luxe marktplaats om zijn spul te koop aan te bieden en als een razende zijn 25 postings moet halen om dit te verwezenlijken heb ik daar zelf wat problemen mee.
Draagt voor de rest niets wezenlijks bij op dit forum.
Ik snap dat je dat vindt, al is die gedraging wel volgens de regels van het forum. Wat ik minder snap is dat je deze actie(s) van een persoon die verder niet meer actief op het forum zal zijn, zo leidend laat zijn voor jouw verdere gedragingen op het forum.....je maakt haar wel heel belangrijk zo....... ??? ??? :-X

Offline ArnoR

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 926
  • Geslacht: Man
  • What you see is not always what you get...
Re: Sloop.
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2015, 15:05:37 »
Dat men als actief forumlid materiaal te koop aanbied heb ik geen problemen mee maar als men het forum alleen maar gebruikt als een soort luxe marktplaats om zijn spul te koop aan te bieden en als een razende zijn 25 postings moet halen om dit te verwezenlijken heb ik daar zelf wat problemen mee.
Draagt voor de rest niets wezenlijks bij op dit forum.
Helemaal mee eens. Er zijn altijd van de mensen... tja...
Ze moet kennelijk nodig de spullen kwijt en vraagt ook relatief veel geld vind ik. Zag op MP ook weer nwe (dezelfde) advertenties...
Respect voor je besluit Ronald, maar jammer dat je hierdoor je eigen bijdrages op het forum achterwege laat.
Huidige camera's: Pentax K5II en K-01, Panasonic LX5. Glas: Pentax DAL 18-55, DA 18-135, DA 35, 40 mm XS, DA 55-300, SMC A 50mm 1,7, Sigma 10-20, Tamron 17-50 2.8 en Tamron 70-200 2,8
Mijn PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/ArnoR

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: Sloop.
« Reactie #7 Gepost op: 2 november 2015, 13:26:42 »
Jammer Ronald,

ik zal je foto's van de Veluwe en de IJssel missen.
grt
Bert

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Sloop.
« Reactie #6 Gepost op: 2 november 2015, 13:26:15 »
Goed gezien. Dat je niet meer mee wilt doen met actieve deelname is je eigen beslissing. Misschien verander je nog weer van gedachten en kunnen we je bijdragen (in de toekomst) toch weer tegemoet zien. ;)
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline ventaxian

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 976
  • Geslacht: Man
  • Zie je wel!
Re: Sloop.
« Reactie #5 Gepost op: 2 november 2015, 12:59:49 »
(...) het forum alleen maar gebruikt als een soort luxe marktplaats om zijn spul te koop aan te bieden (...)

Eens, maar laat dat jouw plezier van de interactie hier niet bederven.

Groeten,

Ron
Pentax K-1, K-3, K-01, 10 t/m 500 mm en een Q10

risseeuw

  • Gast
Re: Sloop.
« Reactie #4 Gepost op: 2 november 2015, 12:45:34 »
Even gewoon wat afstand nemen door wat persoonlijke dingetjes waar ik wat probleempjes mee heb op dit forum.
Dat men als actief forumlid materiaal te koop aanbied heb ik geen problemen mee maar als men het forum alleen maar gebruikt als een soort luxe marktplaats om zijn spul te koop aan te bieden en als een razende zijn 25 postings moet halen om dit te verwezenlijken heb ik daar zelf wat problemen mee.
Draagt voor de rest niets wezenlijks bij op dit forum.




Offline ventaxian

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 976
  • Geslacht: Man
  • Zie je wel!
Re: Sloop.
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2015, 12:24:36 »
Dat middenstuk met die bungelende wastafel intrigeert mij het meest. In Doesburg?
Jammer dat je afstand lijkt te nemen. Hopelijk niets ernstigs. Je bent zeer actief hier. Jammer voor ons. Groeten, Ron
Pentax K-1, K-3, K-01, 10 t/m 500 mm en een Q10

Offline ArnoR

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 926
  • Geslacht: Man
  • What you see is not always what you get...
Re: Sloop.
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2015, 10:24:11 »
Fraaie docu-opname. Kan zo in het archief
PS: Nieuwsgierig naar het waarom/hoezo van je bijdrage-stop??
Huidige camera's: Pentax K5II en K-01, Panasonic LX5. Glas: Pentax DAL 18-55, DA 18-135, DA 35, 40 mm XS, DA 55-300, SMC A 50mm 1,7, Sigma 10-20, Tamron 17-50 2.8 en Tamron 70-200 2,8
Mijn PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/ArnoR

risseeuw

  • Gast
Sloop.
« Reactie #1 Gepost op: 2 november 2015, 09:23:30 »
In de herfst vallen niet alleen de blaadjes.
Mijn laatste foto-upload/bijdrage op dit forum, zal bij tijd en wijle het hoofdzakelijk als lezer blijven volgen.


Groetjes Ronald.