Ik vraag me eigenlijk af wat je aan de antwoorden op deze vraag gaat hebben. Want je omschrijft niet waarom je misschien voor de KP wilt gaan. Ieder die hierop antwoord zal zijn of haar eigen beweegredenen hebben om voor een bepaald toestel te kiezen. Ik vraag me daarom af waarom je niet voor de K-70 of de K1 II kiest.
Maar om je toch wat verder op weg te helpen (ik heb zelf de overstap van K-30 naar KP gemaakt):
- De prijs van de KP na cashback is helemaal niet zo laag. Voor alleen de body betaal je bij de meeste fotozaken nu uiteindelijk €799,-, dat is de zelfde prijs die je er in de tweede helft van 2018 na een cashback van €100,- voor zou hebben betaald. Er wordt zo te zien weer gegoogeld met adviesprijzen.
- Wat is je beweegreden om voor de KP te gaan en niet voor de K-70 ofK1 II?
- Wat mis je bij de KP wat je wel op de opvolger van de K3 II hoopt te vinden?
Aan de hand van de antwoorden op bovenstaande vragen kan er veel beter op je vraag gereageerd worden denk ik. Ik zou me in ieder geval niet gek laten maken door de cashback actie. Ik heb het niet de hele tijd in de gaten gehouden, maar ik heb het idee dat de prijs van de KP sinds de zomer van 2018 al de hele tijd (na verschillende acties) op €799,- uitkomt.
Groet, Peter