Auteur Topic: Korte introductie  (gelezen 266 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kareltjepiek

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 256
  • Geslacht: Man
Re: Korte introductie
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2024, 17:33:25 »
Beste Pentax liefhebbers,

Sinds een tijdje ben ik af en aan aan het experimenteren. Met analoge fotografie. Ooit een Pentax K1000 gekocht en ermee gefotografeerd, onlangs m'n collectie uit kunnen breiden met een KX en MX. Ik merk dat ik echt een voorkeur begin te krijgen voor het fotograferen met m'n MX. Wat een heerlijke spiegelreflex camera!

Ik hoop meer te leren en ontdekken van forums zoals deze.

Alvast bedankt voor alle tips, adviezen en meedenken (en natuurlijk alles wat hier eerder is gepost waar ik wat aan heb)

Welkom
De MX is een prachtige kleine spiegelreflex, doet maar weinig onder voor de LX en heel wat betaalbaarder.
Maar ook met de K1000 en de KX kan je prima fotograferen
Groeten van Henk van Zuylen

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Korte introductie
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2024, 17:33:25 »

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8284
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Korte introductie
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2024, 20:24:43 »
Welkom, en ken je dit forum https://www.analoogfotoforum.nl/index.php?PHPSESSID=047b448459eb2fb6191aa100f33b171c& al? Opgericht door iemand van dit forum.

Offline Novice

  • Newbie
  • Berichten: 2
Korte introductie
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2024, 20:07:08 »
Beste Pentax liefhebbers,

Sinds een tijdje ben ik af en aan aan het experimenteren. Met analoge fotografie. Ooit een Pentax K1000 gekocht en ermee gefotografeerd, onlangs m'n collectie uit kunnen breiden met een KX en MX. Ik merk dat ik echt een voorkeur begin te krijgen voor het fotograferen met m'n MX. Wat een heerlijke spiegelreflex camera!

Ik hoop meer te leren en ontdekken van forums zoals deze.

Alvast bedankt voor alle tips, adviezen en meedenken (en natuurlijk alles wat hier eerder is gepost waar ik wat aan heb)