Auteur Topic: Seventies Style  (gelezen 2048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Seventies Style
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2009, 12:28:42 »
Tja, ik geef even geen commentaar: ten eerste is de foto met een NIKON gemaakt en ten tweede heb je hem, zoals je ook eerlijk zei, niet zelf gemaakt..

In de fotohoek mogen alleen foto's worden geplaatst die gemaakt zijn met een PENTAX camera (of Samsung eq).

Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Seventies Style
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2009, 12:28:42 »

Sandra

  • Gast
Re: Seventies Style
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2009, 19:04:19 »
Ik vind 'm perfect .. mooi bewerkt.. complimenten!

HK

  • Gast
Re: Seventies Style
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2009, 22:47:02 »
En ik vind de huid op mijn beurt weer prima geworden, evenals de kleuromzetting van de huid en achtergrond.
Ik wou dat ik zulke onderwerpen (lees: leuk geklede mensen) in mijn omgeving had :)

[muggeziftmode]
Ik vind het verlies van kleur in de kralen wel ietsie te. Dat verraadt een beetje te veel dat er aan de saturatie knoppen gedraait is.
je zou verwachten dat hetgeen met de meeste kleur het langst de kleur vast zou houden, nu lijken de kralen minder "bite" te hebben dat de rest.
[/muggeziftmode]

grt

Henk

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4084
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
Re: Seventies Style
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2009, 02:20:06 »
Op de eerste plaats een heel goede portretfoto, chapeau...
De bewerking vind ik best goed gelukt; maar voor mijn gevoel is er net iets te veel huidstructuur verdwenen.
cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl

Marisha

  • Gast
Seventies Style
« Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2009, 23:59:48 »
Laatst een fotoshoot met een vriendin gedaan. En daar is onder andere deze foto uit gekomen. De foto heb ik niet zelf gemaakt maar ik heb hem wel bewerkt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


1. Origineel



2. Door mij bewerkt in Aperture (heb helaas geen photoshop meer)

Modbreak Vulcan: Dit zijn geen pentaxfoto! Ook is dit geen foto uit een fotoshoot die jij met iemand anders hebt gemaakt, maar een foto gemaakt in 1998 met copyright van Hewlett Packard. Dit laatste heb ik in PhotoMe verkeerd geïnterpreteerd, de copyright van HP slaat op de software, niet op de foto!  :-[

De foto's zijn bij deze verwijderd en dit topic gaat op slot.
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2009, 18:06:37 door Vulcan »