Beste Wim,
Aardig verhaal heb je geschreven. Ik ervaar echter de door jou beschreven terughoudenheid niet. Wel is het zo dat je overspoeld wordt met foto's: tenslotte is digitale fotografie laagdrempelig en is de productie van de digitale fotograaf enorm. Ik ken in mijn directe omgeving een groot aantal mensen die om redenen van gebruiksvriendelijkheid óf zijn gaan fotograferen, óf nadrukkelijker zijn gaan fotograferen. Al deze genoemden, zijn bijzonder enthousiast te noemen, zitten op fotoshare-sites (Flickr, Zoom) of doen mee op een forum als deze. Bovendien is een aantal actief bezig met digitale foto-albums, het afdrukken op canvas, zitten in fotobewerkingsclubs en zelfs een enkeling is gevraagd een foto aan een reklamebureau af te staan. Je leest: ik herken de terughoudend niet, integendeel, de digitale fotografie zet velen aan tot fotograferen, werkt motiverend naar elkaar toe en enthousiasmeert anderen tot de aanschaf van een geweldige camera als de K10!. En dat is een uiterst boeiende ontwikkeling!
Groet,
Wytze