Auteur Topic: Inruilen  (gelezen 1287 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sandra

  • Gast
Re: Inruilen
« Reactie #6 Gepost op: 4 juni 2008, 08:20:12 »
Ik zou graag een K100d willen. En als die van mij nog wat opbrengt, dan scheelt dat weer. Anderzijds misschien moet ik nog maar wat ervaring opdoen en is er over een aantal jaar weer een nieuwer model op de markt.

Maar ik vroeg me af omdat ik niemand hier zie met een camera als de mijne (of dat type überhaupt kent), terwijl we deze camera twee jaar geleden pas gekocht hebben.

Vroeg me af of jullie steeds inruilden voor het nieuwste exemplaar. Maar zoals ik begrijp is dat niet een gebruikelijk iets ...

Misschien moet ik een topic openen met daarin de vraag hoe lang je al fotografeert en welke camera's je door de jaren hebt aangeschaft en gebruikt.  Interessant verloop lijkt me ... ook het aanvullen van je gereedschap en hoe je daartoe bent gekomen.

Bedankt voor het antwoorden, ik was dit topic helemaal kwijtgeraakt.


« Laatst bewerkt op: 4 juni 2008, 08:20:57 door Sandra »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Inruilen
« Reactie #6 Gepost op: 4 juni 2008, 08:20:12 »

Offline Hen

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3394
  • Geslacht: Man
  • Zie het maar zo.
    • Hen Metsemakers fotografie
Re: Inruilen
« Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2008, 09:29:18 »
Ik zou hem ook als reserve aanhouden..je kunt hem natuurlijk ook in 'bruikleen' geven aan je man, kinderen, ouders, of whatever zodat je er in noodgevallen toch over kunt beschikken.
Pentax K10D - Pentax K-x Body's. SMC-DA 1:4-5.6 50-200mm; SMC-DA 1:3.5-5.6 18-55 mm; SMC-M 1.7 50 mm; Tamron SP AF 90mm F/2.8 DI Macro 1:1; Sigma 10-20; Velbon Sherpa 200R statief; Starblitz 1000 ringflitser; Sandisk III

koor

  • Gast
Re: Inruilen
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2008, 21:19:58 »
Sandra niet doen.
Ik heb nog steeds spijt dat ik mijn vorige heb verkocht.....
maar ja ik had het geld destijds nodig.

Was wel geen spiegelreflex maar heb er toch prachtige foto's mee
geschoten!

Als ik ooit een nieuwe camera koop en ik zit nog ruim onder de 100.000
klikken, dan doe ik de k10 echt nog niet weg.



Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Inruilen
« Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2008, 20:24:13 »
Ik denk dat inruil niet veel zal opleveren in de winkel. Je kan hem in elk geval nog gebruiken als tweede camera.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Cees

  • Gast
Re: Inruilen
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2008, 16:35:08 »
Je camera inruilen zou ik niet doen,als een winkelier het al wil doen zal hij   heel weinig geven is mijn ervaring.
Particulier verkopen op bv Marktplaats zal meer opbrengen.
Maar als je niet perse een andere nodig hebt zou ik niet verkopen.
grt piet

Sandra

  • Gast
Inruilen
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2008, 14:16:07 »
Ik heb geen idee maar kun je je oude camera ook inruilen bij aanschaf van een nieuwe en levert dat ook nog wat op als je het inruilt? Mijn camera is nu 2 jaar oud ...

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn camera na twee jaar nog waard is en of het überhaupt mogelijk is.

Sandra