Auteur Topic: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax  (gelezen 1209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WM

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 135
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #9 Gepost op: 9 augustus 2008, 22:35:20 »
Citaat
Op de pagina van Pentax Duitsland staat een overzicht van het complete - huidige - assortiment van Pentax op het gebied van fotografie en verrekijkers. Let op: deze link verwijst naar een pdf-bestand.

Interessant: hierin is vermeld dat de SMC DA* 60-250mm  F4 leverbaar is vanaf winter 2008 en de SMC DA* 55mm F1.4 vanaf winter 2008/2009.

Het valt mij overigens op dat de webpagina van Pentax Duitsland veel completer en actueler is dan die van de Beukelaar. Zo staat er op deze website tenminste duidelijk vermeld dat je bij je toestel een gratis servicebeurt krijgt. Daar kan De Beukelaar nog een voorbeeld aan nemen.............

PS ik kwam op het product-overzicht door een berichtje op het amerikaanse pentaxforum.

Edit: "pdf" toegevoegd

Geaktualiseerde produktoverzichten en roadmaps alsmede ander Pentax-nieuws kun je op de duitse site regelmatig vinden door via "FOTO" te linken naar "Nachrichten".

Voor wat betreft beide lenzen heb ik hier op de site volgen mij al eens ergens een bericht hier geplaatst met een link naar het duitstalige produktoverzicht, ik kan het item alleen niet zo snel vinden.


Wim
K20D | D-BG2 en RC F | AF-540 FGZ | DA* 16-50 mm f/2,8 | DA* 50-135 mm f/2,8 | DA* 300 mm f/4 | DFA 100 mm f/2,8 Makro 1:1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #9 Gepost op: 9 augustus 2008, 22:35:20 »

Guido_Franssens

  • Gast
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #8 Gepost op: 6 augustus 2008, 16:52:11 »
Er zijn ook een eind meer Pentax gebruikers in Duitsland dan bij ons.

Je kan trouwens je reparatie rechtstreeks naar Hamburg sturen. Iets wat bij de beukelaer niet kan. Voor ons moet het via de vakhandel. Heb men eerste body in herstelling gehad. Na 8 weken geen nieuws, een erg boze mail naar Pentax en kon mijn toestel gelijk afhalen inde vakhandel. Blij als een vis met alles naar huis toen bleek er totaal niets aan gedaan. maw de zo geroemde vakhandel heeft de boel gewoon laten rotten vermoedelijk met het idee "koopt ie wel een nieuwe" heb ik ook gedaan Bij konijnenberg maar niet/nooit of te nimmer bij hun. Mijn DS is twee keer in herstelling geweest en twee keer even defect terug gekomen. Telkens moest het ding opnieuw ingestuurd. Mijn volgende reparatie gaat rechtstreeks naar Hamburg.


Guido

Offline Robr

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 177
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #7 Gepost op: 5 augustus 2008, 22:55:23 »
Ben benieuwd, Wie brengt er licht in de sevicebeurtduisternis?
K200D ;Pentax DA smc 18-250 mm ; Sigma MACRO 105mmF2.8 EX DG ; Pentax smc DA* 300mm f/4.0 ED (IF) SDM : Pentax smc AF adapter 1.7

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8282
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2008, 19:19:24 »
Citaat

Bedoel je hiermee te zeggen dat je ook in Nederland een gratis servicebeurt kunt krijgen, maar dat het alleen niet op de site vermeld is? Zo ja, wat houdt zo'n servicebeurt dan in?

Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, maar diverse berichten op dit forum en elders zeggen dat het inderdaad zo is, alleen op de webpagina van pentax.nl staat het niet.

greetz,
Erik

elsignor

  • Gast
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2008, 10:39:14 »
Citaat
Zo staat er op deze website tenminste duidelijk vermeld dat je bij je toestel een gratis servicebeurt krijgt. Daar kan De Beukelaar nog een voorbeeld aan nemen.

Bedoel je hiermee te zeggen dat je ook in Nederland een gratis servicebeurt kunt krijgen, maar dat het alleen niet op de site vermeld is? Zo ja, wat houdt zo'n servicebeurt dan in?

Serpiente

  • Gast
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2008, 00:34:12 »
Die K10d GP is wel mooi trouwens  :)

Offline Jos Abee

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1860
  • Geslacht: Man
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2008, 21:59:17 »
tja die website van de beukelaar is pure armoe

lijkt mij dat het niet zo moeilijk moet zijn om de site van de duitsers of engelsen over te nemen en even naar nl te vertalen.

K-5, K10d, DA16-45 f4, Sigma 70-200II f2.8, Sigma 50mm EX Macro, Pentax DA 35mm 2.5 Pentax M-50mm 1.7, Pentax M 200mm f4, Pentax 360fgz, Pentax 540fgz.

"Photography is not art goddamnet! It’s just a Xerox of what just happened"

koor

  • Gast
Re: compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2008, 21:55:57 »
Thx Erik, ga morgen ff kieken!
Jammer dat de Beukelaer wat minder sitebewust is.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8282
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
compleet (huidig) produktoverzicht Pentax
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2008, 21:43:39 »
Op de pagina van Pentax Duitsland staat een overzicht van het complete - huidige - assortiment van Pentax op het gebied van fotografie en verrekijkers. Let op: deze link verwijst naar een pdf-bestand.

Interessant: hierin is vermeld dat de SMC DA* 60-250mm  F4 leverbaar is vanaf winter 2008 en de SMC DA* 55mm F1.4 vanaf winter 2008/2009.

Het valt mij overigens op dat de webpagina van Pentax Duitsland veel completer en actueler is dan die van de Beukelaar. Zo staat er op deze website tenminste duidelijk vermeld dat je bij je toestel een gratis servicebeurt krijgt. Daar kan De Beukelaar nog een voorbeeld aan nemen.

greetz,
Erik

PS ik kwam op het product-overzicht door een berichtje op het amerikaanse pentaxforum.

Edit: "pdf" toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2008, 22:06:31 door EviZ »