Beste Pentaxianen,
De grootste storm is voorlopig geluwd. PentaxmanAdmin heeft toegezegd de verkoop terug te trekken.
Ik heb vrij uitgebreide emailcontacten met hem gehad, waarbij van mijn en zijn kant rake woorden zijn gezegd, zonder een blad voor de mond te nemen. (maar zonder in schelden te vervallen..)
Ik geloof dat iedereen van dit alles flink geschrokken is, wij vanwege het feit van de onvoorziene en onaangekondigde te koop stelling van het forum, maar ook Pentaxman is zich rot geschrokken. Hij heeft zich niet gerealiseerd dat dit alles zo'n grote impact op ons zou hebben.
Nu de eerste boosheid wat gezakt is, blijven 2 mogelijkheden over: stoppen en elders opnieuw beginnen of doorgaan en goede afspraken maken.
Natuurlijk is het een koud kunstje om opnieuw te beginnen, er ligt een site klaar om zo te beginnen! Maar wat koop je ervoor?
Al onze waardevolle inbreng is verloren. Je start weer met een leeg forum en er zullen ook hier mensen blijven, kortom verdeeldheid en 2 pentaxforums! Laten we eerlijk zijn, dat is ook niet alles! Ik heb het idee dat Pentaxman inziet dat zoals het allemaal gelopen is ook niet de juiste weg is. We hebben afgesproken dat ik de communicatie op me blijf nemen. Hij zelf blijft voorlopig op de achtergrond en de verkoop is voorlopig van de baan, maar mogelijk kunnen wij het van hem overnemen.
Laten we even de tijd en afstand nemen van dit alles en positief verder gaan met ons forum.
En laten we in ieder geval proberen ons positief op te stellen! Er mag best hierover gediscuseerd worden, maar wel met respect voor een ieder. Ik vraag met klem je te onthouden van scheldpartijen en zwartmakerijen. Wordt vervolgd....
Vriendelijke groeten,
Carel
[size=9]edit: typo[/size]