Auteur Topic: Geluk bij een ongeluk  (gelezen 575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kdj4

  • Gast
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #7 Gepost op: 3 april 2010, 09:52:31 »
veel plezier met je 70-200,  :good:

gr kees.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #7 Gepost op: 3 april 2010, 09:52:31 »

asplx

  • Gast
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #6 Gepost op: 2 april 2010, 13:36:12 »
Dat is goed nieuws.

Het is je gegund....

Groeten,
Ruurd

elkim

  • Gast
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #5 Gepost op: 1 april 2010, 20:47:50 »
laten we hopen op een top exemplaar Andre  ;) ik vind dat het wel zou mogen  :D

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #4 Gepost op: 1 april 2010, 20:18:12 »
Je neemt de laatste tijd wel hele grote happen uit de geluk taart Eljakim. Nadat je dacht je hele foto archief kwijt te zijn die toch weer terug gekregen. Nu zorgt die goeie en vriendelijke  meneer van Sigma dat een vreemde Engelse (Sigma?) lens alsnog wordt omgetoverd tot een echte Sigma en je kan nog net de hand leggen op een 70-200 F2.8. En die blijkt straks dan ook nog eens super scherp en geen maandaag ochtend exemplaar.
Laat je nog een hapje voor ons over  :D

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Offline PentaxDonkey

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1230
  • Geslacht: Man
  • Laat (een gebrek aan) kennis geen belemmering zijn
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #3 Gepost op: 1 april 2010, 19:29:05 »
Proficiaat voor de Service van Sigma!!! :clap2:
En jij gefeliciteerd Eljakim!
+1
Helemaal top!!!  :P

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:Geluk bij een ongeluk
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2010, 17:35:13 »
Proficiaat voor de Service van Sigma!!! :clap2:
En jij gefeliciteerd Eljakim!

Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

elkim

  • Gast
Geluk bij een ongeluk
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2010, 16:30:57 »
weer een straf verhaal,

zoals eerder gemeld 3 weken geleden heb ik mijn Sigma EX 24-70 1:2.8 na overleg met de techinsche man van Sigma zelf
binnen gedaan voor nazicht AF. (gekocht online in Engeland 160€ goedkoper dan hier, 1 jaar geleden.)
vanmiddag belde de winkel met slecht nieuws "lens wordt teug opgestuurd niets aan te doen niet up te graden naar eventuele nieuwe body's " 
ik naar Sigma gebeld , zelfde man, de doos, stikkers op de doos de buitenkant van de lens en het binnenwerk horen NIET bij elkaar ....
een gedeelte van de electonica in de lens zit er niet eens in, bij gevolg kan de AF
niet afgesteld worden op de testbank , melding "GEEN SIGMA LENS"    :evil: :evil: :evil: :evil:
na mijn Lacie HD nachtmerrie terug donderwolken.
na wat opzoekwerk tot het besluit gekomen dat hij een nieuw onderdeel met de chip op gaat bestellen in Japan om hem dus up te graden naar het huidige model
en wat gaat dat kosten ..... voor deze keer Garantie mijnheer  :)

bijgevolg mijn 70-200 verhaal opgehangen, dat ik die vorige maand wilde bestellen maar niet meer voorradig was.
zal IK eens kijken ???  na enige tijd .... er zijn er momenteel toch nog enkele als je snel bent heb je hem nog.
De vergelijking naar de nieuwe met OS die op zijn vroegst juli augustus er zal zijn, Nik en Can eind juni ,
kon hij niet echt iets van zeggen "misschien is die wel op een teleconverter aan te sluiten, OS objetieven neigen ietsje minder scherp te zijn dan dezelfde zonder OS  ::) maar wordt wellicht opgeheven door het recentere betere glas en een groepje meer.
aan u de overweging, verder een topelens hoor ..."
bijgevolg na een uurtje bedenktijd heb ik hem toch maar besteld bij Foto Rembrandt Merksem.
geluk bij een ongeluk dus een SUPER service van Sigma   :)