Auteur Topic: De juiste printer kiezen  (gelezen 760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline joostdh

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1287
  • Geslacht: Man
  • Beetje spelen
Re:De juiste printer kiezen
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2010, 01:03:29 »
Ik heb al anderhalf jaar een Canon MP980 en vind ’m geweldig. Foto’s afdrukken doe ik niet vaak maar wat ik heb afgedrukt zag er goed uit. Verder: wifi perfect (alleen omslachtig om aan de praat te krijgen als ik het nog goed weet); dubbelzijdig printen héél fijn (ook voor de bomen); aflopend printen doet het goed; sowieso geen gezeik, printer werkt gewoon. Een van mijn criteriums was ook geen HP. Heb ik teveel irritante ervaringen mee; ze drijven me tot wanhoop! Deze Canon was een verademing!
Verliefd op de K-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:De juiste printer kiezen
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2010, 01:03:29 »

Offline Kirsten

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 436
  • Geslacht: Vrouw
  • yes, i'm a Pentaxian! ♥♥
    • SeventiesPhotography [create-inspire]
Re:De juiste printer kiezen
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2010, 00:29:54 »
Hoi,

Ik heb een tijdje terug een Canon MP250 aangekocht en ben der zeer tevreden mee...

Foto's zijn oké, geen super-de-luxe professionele kwaliteit, mag je niet verwachten van een 35€ goedkope printer, maar goed genoeg voor wat ik ervan verwacht
en hij hoeft enkel voor persoonlijk gebruik te dienen.

Liefs, Kirsten

ArjanvH

  • Gast
Re:De juiste printer kiezen
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2010, 00:11:21 »
De canon MP990 heb wel positieve verhalen over gehoord ( niet direct zelf gezien)


voor het gewone printen heb ik zelf nofeen Canon ip4200 (een echte inktvreter) en als fotoprinter een Mitshubishi CP8000DW dye-sub printer.

Sublieme kwaliteit
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2010, 00:19:18 door ArjanvH »

Offline Sentinel

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 358
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
De juiste printer kiezen
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2010, 20:48:22 »
Hallo Mensen.

Allereerst: Mods mocht ik deze topic verkeerd hebben geplaatst; vriendelijk verzoek om hem dan te verplaatsen.

Nu mijn vraag:
Met welke printer werken jullie of waar hebben jullie goede ervaringen mee?

Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe printer. Mijn HP all-in-one begint het te begeven en wil hem gaan vervangen. Ik heb al een 'eisen' pakker samengesteld.
- Geen HP, ik sta open voor alle andere merken.
- Het moet een all-in-one zijn, met scan en kopieer optie.
- Hij moet redelijke tot goede foto's afdrukken.
- Het liefst Wireless. Het hoeft niet.
- Budget: max €200.

Ik heb voor me zelf al een paar printer geselecteerd.
Brother MFC- 6490 CW (staat hoog op mijn lijst i.v.m. A3 optie). Goede ervaringen met het merk op mijn werk. Maar dat zijn wat professionele uitvoeringen.
Canon MP640/MP980/MP990

Bovenstaande printer zijn boven het budget, maar via een speciaal kanaal kan ik er goedkoper aan komen (nee niet van de vrachtwagen, daar gaan ze kapot van...)

Maar ik sta open voor andere merken en andere fabrikanten.
K5-II & K200D| Pentas 16-45 F4 | Tamron 28-75 F2.8| Sigma 70-200 F2,8 USM II| Sigma 18-125 F3,5-5,6| Metz 48-af1| Metz 58-af1|