Auteur Topic: ridder  (gelezen 879 keer)

patrick91

• Gast
Re:ridder
« Reactie #7 Gepost op: 5 september 2010, 09:32:21 »
Ik vertrouw sommige mensen ook niet..
Maar paarden zijn te ontlopen en dat doe ik sinds dat voorval dan ook, ieder zijn ding natuurlijk, laat dat duidelijk zijn!!! :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 5 september 2010, 09:32:21 »

gnodde

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 4 september 2010, 23:45:11 »
Ik ben altijd wat voorzichtig rond paarden: Beesten zijn niet te vertrouwen!

Er zijn zoveel zaken niet te vertrouwen. Auto's, bijvoorbeeld: ik ben een keer finaal door mijn rem heengetrapt (is gelukkig goed afgelopen). Fototassen (zeker als er een rits open blijft staan) kunnen je een camera kosten.
En over het weer zullen we het helemaal maar niet hebben  :D
Maar ik ben dan ook een paardenliefhebber  ;)

Jan.

patrick91

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 4 september 2010, 22:06:52 »
Klopt, niet te vertrouwen.. ben eens in mijn rug gebeten, dus ik blijf altijd uit de buurt.
Sommige dingen schijnen wel te moeten en met veel zaken kan ik het ook wel eens zijn maar soms wijk ik af ;)

Buksbeest

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 4 september 2010, 22:03:43 »
Ik ben altijd wat voorzichtig rond paarden: Beesten zijn niet te vertrouwen! Dus kan me best indenken dat de ridder blij is dat het weer voorbij is. Om nog maar te zwijgen over de tegemoed rijdende ridder die je kapot wil maken.   :D
Ik vind dat niets "moet" in de fotografie, dus als jij bewust gekozen hebt voor crop (dus ook de mensen), is het uiteraard meer dan prima!  :)

patrick91

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2010, 22:00:10 »
LOL :)

Ik vond het paard ook leuk en dan vooral in combi met het gezicht van de ridder die blij lijkt dat het achter de rug is , ze reden met de lans op elkaar af..
Mensen verpesten het niet vind ik in dit geval, dat is bij dit soort gelegenheden zo en dat weet iedereen en heeft daarom ook wel wat acceptatie.
Crop heb ik met opzet zo gedaan, paard kijkt namelijk de andere kant op.. ridder heeft zijn ogen dicht. Ik weet natuurlijk dat de hoek normaal de andere kant op "moet" zijn maar in dit geval heb ik daar dus niet voor gekozen :)

Buksbeest

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2010, 21:53:36 »
En daar hebben ze je dus een harnas aangehezen en op een bezeten paard neergezet?  :D

Zonder gekheid: Leuke foto, maar dat is wel dankzij het paard. Die mensen op de achtergrond bederven het.
Tip voor de volgende keer: Bommeldingen jagen een hoop toeschouwers weg  :D
Ook had ik graag wat meer ruimte links gehad ipv rechts, ivm de kijkrichting...

patrick91

• Gast
ridder
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2010, 19:51:44 »
Dagje naar Archeon geweest..