Auteur Topic: Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]  (gelezen 9991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #101 Gepost op: 7 maart 2011, 10:04:56 »
Een en al treurnis dit verhaal.
Ik hoop voor jou dat er toch nog iets uitkomt dat lijkt op een happy end.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #101 Gepost op: 7 maart 2011, 10:04:56 »

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #100 Gepost op: 6 maart 2011, 22:30:09 »
Juist ja ;)
Dat lijkt mij dus ook.
Maargoed ik wacht nog even af, DigitalStreet heeft mij aangegeven dat ze mij Woensdag of Donderdag zouden bellen.

jsoomers

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #99 Gepost op: 6 maart 2011, 18:28:38 »
Dat ze een teruggaaf van het geld wilde van Pentax???????????????/

Helaas +1...
Pentax zal hooguit aanbieden de lens om te ruilen om haar reseller te ondersteunen in het oplossen van dit conflict, lijkt mij...

Offline kobus

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 880
  • Geslacht: Man
    • rdkfoto
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #98 Gepost op: 6 maart 2011, 18:02:34 »
Dat ze een teruggaaf van het geld wilde van Pentax???????????????/

Pentax is voor jou geen partij in deze, je hebt zaken gedaan met DS, en die MOETEN dan ook jou het geld retourneren!
Hoe DS het dan weer regelt met Pentax is hun probleem.
Het lijkt mij niet meer dan redelijk, dat DS jou volledig schadeloos stelt in deze.(en eigenlijk nog een beetje meer imho)

Succes.

Kobus
Als er geen honden in de hemel zijn, laat mij dan maar naar de hel gaan

RonHendriks

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #97 Gepost op: 5 maart 2011, 13:11:33 »
Tsja dat is treurnis verhaal. Ik hoop dat je je geld terugkrijgt al heb ik geen enkel idee of je daar redelijkerwijs recht op hebt. Succes ermee.

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #96 Gepost op: 5 maart 2011, 10:14:05 »
Tjeee, wat een horrorverhaal zeg!  :o

Grtz, Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #95 Gepost op: 5 maart 2011, 10:11:57 »
De foto's:
Op F2.8


Op F3.2


Op F3.5


Op F4.0


Op F5.6



Op F5.6 het objectief is scherp genoeg, maar F5.6 is niet F2.8.....
Dit zijn 100% crops, middelste AF punt gekozen en ISO 100.

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #94 Gepost op: 5 maart 2011, 10:09:24 »
Woensdag kreeg ik een telefoontje van de winkel dat mijn DA* 16-50 terug was van het Pentax service centre en dat ik hem kon komen ophalen. Dus ik sprong in de auto om zo'n 100 ~ 120 KM te gaan rijden naar de winkel. Onderweg kwam ik in een file te staan en ben dus gaan bellen naar de winkel met van dat ik het niet ging halen om voor sluitingstijd te komen, ik vroeg hen om te wachten als dat kon vooral ook omdat ik al bijna een half jaar bezig ben met dit gedoe. De winkelier gaf aan dat dat geen probleem was en dat ze open zouden blijven.
Maar toen ik aankwam bleek de winkel verdomme dicht te zijn! gggrrrr :X
Toen heb ik ze, terwijl ik nog voor de deur stond, een mail gestuurd met de kosten welke ik had gemaakt om erheen te rijden én de uren welke ik eraan verloren had.

De volgende dag ging ik het nogmaals proberen, ik was er nu vlak voor de lunch. Toen ik er kwam was de winkel vol met klanten. Ik vroeg een medewerker of iemand mij kon helpen met het omruilen van mijn leen objectief met mijn eigen objectief, de medewerker keek mij glazig aan en vroeg om gegevens. Toen heb ik hem maar eventjes fijntjes uitgelegd dat dit om 'hét Pentax objectief ging waar ze al bijna een half jaar mee bezig zijn om die goed te krijgen', toen ging de beste man naar achteren en ging het uitzoeken. Hij kwam terug met mijn eigen objectief ik heb toen een aantal keer in en uit gezoomed, dat ging GOED ! Hij bleef dit keer niet vast steken, máár hij maakte nu een piepend geluid tijdens het zoomen. De winkelier gaf aan dat dit smeermiddel kon zijn oid en dat het over zou moeten gaan na een aantal dagen gebruik, ik ging er maar even mee akkoord gaf wel aan dat het dan over moest zijn na een aantal dagen gebruik.
Ik zette vervolgens het objectief op mijn K20D om te kijken of die het ook goed deed. Dus ik liep naar buiten om wat test fotos te maken om te kijken of het objectief goed scherpstelt, verassing verassing het was dus niet goed :|.
Op F2.8 was het domweg te soft om bruikbaar te zijn, het objectief gewoon niet juist scherp stelde en het was niet te herstellen in de body op dat moment.
Dus ik vertelde de winkelier dan ook dat ik niet tevreden was met de seervice en dat ik ondertussen moe werd van al dit gedoe en dat het eens een keer écht opgelost moest worden. De winkelier vond dat er niets mis was met het objectief, die zei zelfs dat het zo hoorde.
Toen heb ik gevraagd of ik zijn baas/leidinggevende kon spreken want ik wilde hier geen genoegen mee nemen. Hij gaf mij aan dat ik naar hun hoofdkantoor kon gaan om het daar te regelen.
Dat heb ik dan ook gedaan later die dag, had tussendoor nog afspraken.
Toen ik op het hoofdkantoor kwam heb ik mijn verhaal gedaan en de foto's laten zien op mijn laptop, de mensen op het hoofdkantoor waren het eens met mij dat de foto's niet scherp genoeg zijn voor zo'n duur objectief én dat het objectief domweg verkeerd scherpstelt. Na zo'n overleg heb ik hen aangegeven dat ik mijn geld terug wilde en dat ik helemaal klaar ben met het Pentax reparatie centre. Zij hebben toen een brief gemaakt en mijn objectief ingenomen ter verzending naar het Pentax Service centre, in de brief stond dat ze een teruggave van het geld wilde van Pentax zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Al met al heb ik geen DA* 16-50 meer. En als ik het geld terug krijg ben ik ook niet zeker of ik wel weer een DA* 16-50 zal kopen na deze ervaringen.
Heel msischien dat ik hem wel weer opnieuw koop, maar dan bij een winkel meer in de buurt en een winkel waarbij ze er meerdere op vooraad hebben om te proberen.

Serpiente

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #93 Gepost op: 23 februari 2011, 19:08:24 »
De kans is in ieder geval groter dat je het via Duitsland óf Frankrijk(waar nu HQ van Pentax EU zit) geregeld kan krijgen ja.
Dan ga ik dat maar proberen. Klustape is een elegante oplossing, maar erg chique is het niet. ;)

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #92 Gepost op: 23 februari 2011, 18:05:54 »
De beste reclame is nog altijd een goede naam en goede service......... :-[

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #91 Gepost op: 23 februari 2011, 16:33:57 »
Ik zou even uitzoeken wat je rechten zijn, wellicht bij een rechtswinkel even vragen.
Het kan toch niet zo zijn dat een product tijdens de garantieperiode 4 maanden niet beschikbaar is. Volgens mij moet de leverancier (Digitalstreet) het probleem in redelijke termijn oplossen. Ik weet dat redelijke termijn rekbaar is, maar 4 maanden lijkt mij erg lang.
Wellicht is het zelfs mogelijk de koop alsnog te ontbinden, maar dat hangt van de garantieperiode en het ontstaan van het defect af.

Ik heb het hier dus over de koop die je gesloten hebt met de leverancier.
De actie van de De Beukelaar staat hier buiten, maar verdient zeker geen schoonheidsprijs.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #90 Gepost op: 23 februari 2011, 16:25:59 »
Toch wel bijzonder dat de Beukelaer iets opstuurd, want volgens mij geen partij in dezen, en zeker als ze iets opsturen waar je niks aan hebt. Tsja dat is toch balen.
Jups klopt. Mijn objectief werd terug gestuurd door de Beukelaer naar Digtalstreet en ik haalde hem op. In de winkel het objectief geprobeerd, EXACT de zelfde problemen met het objectief als toen ik hem inleverde dus ik heb hem niet meegenomen toen. Toen werd mij gezegd dat zij hun best gingen doen om mij vóór 23 Januari een vervangend objectief toe te sturen(dit omdat ik op die datum een shoot had die niet wéér kon afzeggen), dit is hun toen niet gelukt hierom ben ik toen behoorlijk kwaad geworden en hun duidelijk gemaakt dat dit niet de support is die ik verwacht als ik eventjes zo'n 2500 euro bij hun in de winkel achterlaat voor een gehele set-up. En dat ik dit ronduit onbehoorlijk vind.

Hierop werd besloten om via de Beukelaer te proberen te regelen een leen objectief te regelen, dat is hun dus gelukt. Helaas is de Beukelaer nog altijd een belabberde organisatie wat service en kwaliteitscontrole betreft, het objectief wat zij hebben opgestuurd is dus gewoon brak.

RonHendriks

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #89 Gepost op: 23 februari 2011, 16:07:34 »
Zo wat is de support van Pentax bij ons in Nederland toch verschrikkelijk slecht! echt te beroerd voor woorden.
Én de support van Digitalstreet.nl is óók ernstig slecht.
Toch wel bijzonder dat de Beukelaer iets opstuurd, want volgens mij geen partij in dezen, en zeker als ze iets opsturen waar je niks aan hebt. Tsja dat is toch balen.

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #88 Gepost op: 23 februari 2011, 15:56:11 »
Ik heb laatst contact gezocht voor het filterklepje van de zonnekap van de DA* 300. Twee premium dealers lieten niets horen. De Beukelaer zelf gaf wel een reactie. Ze konden wel een hele zonnekap leveren, maar voor dat klepje moesten ze de vraag aan iemand anders stellen. Tot op heden niets meer van gehoord. Een klepje van een aantal euro is toch voordeliger dan een hele zonnekap van €33. Nu heb ik het gat met zwarte klustape dichtgemaakt zolang ik nog geen klepje heb.
Ik moet zeggen dat het een stuk beter moet! Een klepje bestellen moet toch niet zo ingewikkeld zijn?!

Zou zoiets ook via Pentax Duitsland geregeld kunnen worden? Dan probeer ik het wel op mijn beste Duits.
 
De kans is in ieder geval groter dat je het via Duitsland óf Frankrijk(waar nu HQ van Pentax EU zit) geregeld kan krijgen ja.

Serpiente

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #87 Gepost op: 23 februari 2011, 15:53:58 »
Ik heb laatst contact gezocht voor het filterklepje van de zonnekap van de DA* 300. Twee premium dealers lieten niets horen. De Beukelaer zelf gaf wel een reactie. Ze konden wel een hele zonnekap leveren, maar voor dat klepje moesten ze de vraag aan iemand anders stellen. Tot op heden niets meer van gehoord. Een klepje van een aantal euro is toch voordeliger dan een hele zonnekap van €33. Nu heb ik het gat met zwarte klustape dichtgemaakt zolang ik nog geen klepje heb.
Ik moet zeggen dat het een stuk beter moet! Een klepje bestellen moet toch niet zo ingewikkeld zijn?!

Zou zoiets ook via Pentax Duitsland geregeld kunnen worden? Dan probeer ik het wel op mijn beste Duits.
 

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #86 Gepost op: 23 februari 2011, 15:48:08 »
Zo een --- UPDATE --- van de situatie:

Zo wat is de support van Pentax bij ons in Nederland toch verschrikkelijk slecht! echt te beroerd voor woorden.
Én de support van Digitalstreet.nl is óók ernstig slecht.
Mijn Pentax DA* 16-50 F2.8 is al sinds twee oktober 2010(02-10-2010) in de RMA molen van Digitalstreet, en tot en met de dag van vandaag heb ik nog geen deugdelijk gerepareerd objectief binnen.
14 Januari ben ik naar de winkel geweest want het objectief zou zijn gerepareerd, dit bleek dus niet zo te zijn.
Op 1 Februari heeft de Beukelaer(dus NIET Digitalstreet zelf) een vervangend objectief opgestuurd omdat ik Digitalstreet duidelijk heb gemaakt dat dit onaanvaardbaar is en ik het objectief domweg nodig heb.

Helaas het objectief welke ik van de Beukelaer heb ontvangen is gewoon slecht het objectief heeft een focus correctie nodig van +10 vanuit de body om enigszins toonbaar te zijn op F2.8 maar nog altijd véélste soft en het objectief is decentered volgens mij want de scherpte is niet over het hele beeld gelijk 8)7.

Ik snap dus totáál niet dat de importeur van PENTAX domweg een objectief uitlevert aan haar klanten ter vervanging van hun defecte spullen, waar diezelfde klant al verschrikkelijk van baalt, alsnog met defecte spullen probeert een 'plezier' te doen. Dit is domweg belabberd en ronduit slecht.

Tot zover mijn rant op zowel Digitalstreet.nl én De Beukelaer.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #85 Gepost op: 22 december 2010, 19:05:01 »
En dat er geen rekening voor reparatie bij zit  ::)


Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #84 Gepost op: 22 december 2010, 11:16:16 »
En lijkt me ook niet meer als normaal.

Nu maar hopen dat ze volgende week ook écht bellen...

patrick91

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #83 Gepost op: 22 december 2010, 06:25:18 »
Eerlijkheid.. kost soms geld :)

Offline kobus

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 880
  • Geslacht: Man
    • rdkfoto
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #82 Gepost op: 21 december 2010, 22:29:41 »
Soms kunnen ze je verrassen die dekselse webshops!!!  :D

DS heeft ook een heuse winkel. ;)
Ik heb eens iets gehad met mijn Bigma, die spoorde niet meer helemaal goed.
Terug gebracht, en netjes +/- 6 weken later de melding dat ik een nieuwe kon komen ophalen.
Nieuwe opgehaald, daags erna een telefoontje dat de Bigma gerepareerd was, en dat ik hem op kon halen.
Wat zei ik?, ik heb gisteren al een nieuwe gehad, man stond voor een raadsel hoe dit kon.Achteraf gezien, toch mijn mond moeten houden en die gerepareerde ook op moeten halen :schaam:
Dus moet zeggen, mij hebben ze toen wel goed geholpen.
Als er geen honden in de hemel zijn, laat mij dan maar naar de hel gaan

Offline PentaxDonkey

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1230
  • Geslacht: Man
  • Laat (een gebrek aan) kennis geen belemmering zijn
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #81 Gepost op: 21 december 2010, 19:44:51 »
Wauw ik hoef dus niet te bellen ;)
Want ik werd zojuist gebeld door hen.
Totaal niets over dat ik ze net een mailtje had gestuurd, of excuses dat het zo lang duurde maar toch ;)
Werd mij vertelt dat het objectief gerepareerd is door De Beukelaer en dat die klaar is en dat die volgende week wordt opgestuurd naar de winkel(WAAROM volgende week ?!!!!!) en dat ik dan zou worden gebeld.
Soms kunnen ze je verrassen die dekselse webshops!!!  :D

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #80 Gepost op: 21 december 2010, 15:21:31 »
Jups ik erger me er ook verschrikkelijk aan, aan deze verschrikkelijk slechte service verlening.
Als ik morgen voor 13:00 uur géén antwoord heb ga ik ze iig verblijden met een telefoontje.

En dat ik daar ooit nog iets van waarde zal kopen lijkt me behoorlijk uitgesloten ondertussen  :-X :cry:

Wauw ik hoef dus niet te bellen ;)
Want ik werd zojuist gebeld door hen.
Totaal niets over dat ik ze net een mailtje had gestuurd, of excuses dat het zo lang duurde maar toch ;)
Werd mij vertelt dat het objectief gerepareerd is door De Beukelaer en dat die klaar is en dat die volgende week wordt opgestuurd naar de winkel(WAAROM volgende week ?!!!!!) en dat ik dan zou worden gebeld.

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #79 Gepost op: 21 december 2010, 15:02:20 »
Jups ik erger me er ook verschrikkelijk aan, aan deze verschrikkelijk slechte service verlening.
Als ik morgen voor 13:00 uur géén antwoord heb ga ik ze iig verblijden met een telefoontje.

En dat ik daar ooit nog iets van waarde zal kopen lijkt me behoorlijk uitgesloten ondertussen  :-X :cry:

Offline PentaxDonkey

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1230
  • Geslacht: Man
  • Laat (een gebrek aan) kennis geen belemmering zijn
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #78 Gepost op: 21 december 2010, 13:31:28 »
Dit duurt toch wel heel erg lang.
Ik zou me helemaal kapot ergeren aan iedere keer hetzelfde mailtje.
Zou bellen misschien helpen? Een beetje de druk opvoeren (zonder boos te worden) kan geen kwaad denk ik.
Succes!

Gr. Don

Priyantha_Bleeker

  • Gast
Re:Support bij Digitalstreet [was: Support bij De Beukelaer]
« Reactie #77 Gepost op: 21 december 2010, 12:30:55 »
Om het topic maar weer eens omhoog te schoppen ;)
Ik heb weer een aantal maal mail contact gehad met de dames en heren van Digitalstreet...
28-10, 25-11 en 26-11

26-10 vroeg ik het volgende
Citaat

From: mailadres@adres.tld
Sent: 26-Oct-10
Subject: RE: RE: RE: RE: Re: (Ticket: AN-20660) RE: Re: RMA# WW54229

Geachte Heer/Mevrouw,

Is er al bekend wanneer het objectief weer terug zou kunnen zijn ?

Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker
Ik kreeg daar 28-10 antwoord op:

Citaat
Goedendag,

 

We hebben zojuist contact opgenomen met de leverancier en/of het reparatiecentrum van de fabrikant. Uw defecte artikel wordt momenteel behandeld. Het is helaas nog niet duidelijk wanneer we het toestel retour kunnen verwachten. Excuses voor het ongemak. We doen uiteraard ons uiterst best om het artikel weer zo snel mogelijk retour te krijgen, zodat u er weer gebruik van kunt maken.

Hopende u op deze wijze naar tevredenheid geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.

Met vriendelijke groeten,

Service Afdeling AAGPRO.nl

Hulsbos 5

5431 NZ Cuijk

Tel: 0485-314818

garantie@aagpro.nl

Op 22 November vroeg ik hen het volgende

Citaat
From: mailadres@adres.tld
Sent: 22-Nov-10
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: Re: (Ticket: AN-20660) RE: Re: RMA# WW54229

Beste,

Kunt u mij vertelllen wat de status ondertussen is ?

Het objectief is al sinds 02 Oktober(meer dan 7 weken) in jullie bezit.

Ik wil graag een status update en zo snel mogelijk het gerepareerde objectief terug in bezit krijgen.

Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker

Het antwoord daarop kwam de 28e..met een heel erg onbevredigend antwoord
Citaat
Goedendag,

 

We hebben zojuist contact opgenomen met de leverancier en/of het reparatiecentrum van de fabrikant. Uw defecte artikel wordt momenteel behandeld. Het is helaas nog niet duidelijk wanneer we het toestel retour kunnen verwachten. Excuses voor het ongemak. We doen uiteraard ons uiterst best om het artikel weer zo snel mogelijk retour te krijgen, zodat u er weer gebruik van kunt maken.

Hopende u op deze wijze naar tevredenheid geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.

 

Met vriendelijke groeten,

Service Afdeling AAGPRO.nl

Hulsbos 5

5431 NZ Cuijk

Tel: 0485-314818

garantie@aagpro.nl
Citaat
Kreeg dus het zélfde antwoord terug als ik een maand terug kreeg 8)7
Dus ik vroeg ze direct weer iets
Citaat
From: mailadres@adres.tld
Sent: 26-Nov-10
Subject: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Re: (Ticket: AN-20660) RE: Re: RMA# WW54229

Geachte Heer/Mevrouw,

Deze precies zelfde mededeling kreeg ik 28 Oktober ook al.

Dat is nu dus al een maand terug, in een maand tijd verwacht ik wel een

Andere mededeling.

Ik verwacht dan ook een uitgebreider antwoord van u terug.

Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker

Het antwoord daarop kwam ook op de 26e van November

Citaat
Goedendag,

Bedankt voor u bericht, Het reparatie centrum geeft aan dat het toeste op dit moment in 2de fase is. Wij hopen u toestel zo snel mogelijk terug te verwachten.


Hopende u op deze wijze naar tevredenheid geinformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachting. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Digitalstreet.nl B.V.
Julianaplein 132-134
6641 CT Beuningen
0485-314818
support@digitalstreet.nl
www.digitalstreet.nl

En vandaag dus maar wéér een mail gestuurd...want het duurt me wel érg lang...

Citaat

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik wil u bij deze nogmaals vragen om een status update.
En ik wil er tevens op wijzen dat ik het extréém lang vind duren deze RMA procedure, volgens mij begon dit op 02 Oktober, dat is al méér dan twee maanden! terug.
Ik wil jullie dan ook bij deze vragen of ik het objectief nog vóór de kerst terug kan ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker

Nu maar hopen op een wél  bevredigend antwoord....:X