Auteur Topic: Advies monitor  (gelezen 3890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline m.prieckaerts

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2638
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re:Advies monitor
« Reactie #48 Gepost op: 7 februari 2011, 17:34:13 »
Ik heb genoeg informatie dus ik ga deze topic nu maar sluiten
Allemaal bedankt voor de reacties.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Advies monitor
« Reactie #48 Gepost op: 7 februari 2011, 17:34:13 »

Buksbeest

  • Gast
Re:Advies monitor
« Reactie #47 Gepost op: 7 februari 2011, 17:26:00 »
Nou dan reageer ik ook nog even:

Ik heb absoluut geen verstand van beeldschermen.
Zelf heb ik een tijd geleden een beeldscherm moeten kopen en toen heb ik me kort door de verkoper laten informeren.
Als ik voor het schap stond, sprong er 1tje uit: Samsung T200.
Waarom? Mooiste weergave, maar dat kon zomaar de instelling zijn. Verder was de prijs naar wens (niet onbelangrijk).
Gebruik hem nu bijna 1,5 of 2 jaar en ben uitermate tevreden. 2x gecalibreerd nu en kleurweergave is erg goed. Alleen de kleur rood heeftie wat moeite mee.
Sindsdien gebruik ik ook alleen blonde modellen  :D.

Maar om het kort te maken: Iets kan in theorie wel vele male beter zijn etc, vaak zijn de praktische verschillen marginaal.
En als je budget ookal niet te groot is, gewoon voor een degelijk schermpje gaan.

asplx

  • Gast
Re:Advies monitor
« Reactie #46 Gepost op: 7 februari 2011, 17:10:46 »
Mijn bakbeest-monitor - 20" IIyama Vision 510 - heeft het van de zomer begeven.
Ik gebruik voorlopig een 17" Acer, tot ik geld kan vrijmaken voor 2  stuks 19 of 20" TFT-schermen.
En aangezien dat nog wel even gaat duren, heb ik rustig de tijd om me daarop te oriënteren.

Voorlopig laat ik hier even bij.

Ruurd

Bij de weg:

Heeft Marlies voldoende informatie hieromtrent?

Offline EricR

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1774
  • Geslacht: Man
  • Selling mode
Re:Advies monitor
« Reactie #45 Gepost op: 7 februari 2011, 14:30:38 »