Gaan we de "analoge fotohoek" discussie weer voeren? Nee toch hoop ik?
Moeten we straks hier ook nog een speciaal board gaan plaatsen voor verrekijkers van Pentax, medische apparatuur van Pentax, etc?
Even samenvattend:
1. Er is een analoge hoek voor topics over analoge Pentax camera's aanwezig. Het staat eenieder vrij daarin te posten of niet. Óf je post het hier óf je post het op een andere forum, welk forum dat ook is. Doe je niemand pijn mee.
2. Hier alleen maar in de analoge hoek gaan roepen dat het hier rustig is, komt op mij alleen maar over als stemmingmakerij. Ik zit daar niet op te wachten en ik denk meer leden niet gezien de reacties op eerdere aanvaringen.
3. Persoonlijk vind ik het wederom jammer dat weer een heleboel persoonlijke frustratie naar boven komt en hier wordt uitgestort over de hoofden van forumleden die lekker over fotografie en wat dan ook willen praten.
4. Wat maakt het uit dat er een Pentax Forum is en een Analoog Forum. Ieder wat wils zou ik zeggen. Als je je op het AFF beter thuis voelt OK, fijn. Persoonlijk voel ik me hier beter thuis en minder op het zusterforum, maar dat ga ik daar ook niet steeds lopen roepen. Dat is mijn "probleem" en niet hun probleem.
5. Leven en laten leven. Ik hoop dat iedereen eens los kan komen van alle frustraties. Dan houden we het hier namelijk gezellig en daar gaat het toch om lijkt me. Om samen een hobby te beleven........
Zo, dit wilde ik even kwijt