Auteur Topic: Weer eens wat voetbal tussendoor  (gelezen 661 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline andre-mz5

  • Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 6055
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re:Weer eens wat voetbal tussendoor
« Reactie #4 Gepost op: 22 augustus 2011, 10:56:11 »
Ik mos de exif in de foto's Johan, dus kan niet veel zinnigs over de instellingen bedenken.
Zo te zien heb je wel weer even nodig om erin te komen. Voor mijn gevoel ben je kwa timing net te laat en timing is voor een heel belangrijk deel veel oefenen/doen en ervaring met de sport. Dat komt dus nog wel goed na de oefenwedstrijden, hopelijk niet alleen voor jou maar ook voor je cluppie. ;D

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Weer eens wat voetbal tussendoor
« Reactie #4 Gepost op: 22 augustus 2011, 10:56:11 »

Jeroen_Cox

  • Gast
Re:Weer eens wat voetbal tussendoor
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2011, 21:11:33 »
ik ben (nog) geen voetbal fotograaf maar een liefhebber des  te meer. ik vind de duels op zich aardig, maar ik denk dat er meer uit te halen valt . zoals ik het nu zie zijn het allemaal middenveld acties.(correct me if i'm wrong) ik zou wel eens een vlammend schot op doel willen zien, of een mooie safe... of de emotie van een doelpunt...
dit gezegd hebbende; ik kom de laatste tijd niet eens op een voetbalveld, laat staan dat ik uberhaupt foto's heb gemaakt.

RonHendriks

  • Gast
Re:Weer eens wat voetbal tussendoor
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2011, 15:42:04 »
Ik krijg het idee dat je je K-7 weer in de kliko gevonden hebt, want heel overtuigend is de beeldkwaliteit niet. Of zijn dit enorme crops (foto 1 bv). Bij twee lijkt het schuurtje scherper dan de spelers. Nummer 4 is wel het juiste moment en ook goede scherpte, maar het licht was wat fel vandaag.

In ieder geval heb ik voor over twee weken voetbal op de planning staan, dus wellicht dat ik tegen die tijd een toontje lager zing :D

Offline johan v.L

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 846
  • Geslacht: Man
  • Het kan altijd beter!
Weer eens wat voetbal tussendoor
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2011, 15:24:38 »
Zondagmorgen om 11.00 uur een oefenwedstrijdje

Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Groeten, Johan
Pentax K3II met grip/K5 met grip/Pentax-DA 18-135/Sigma AF 70-200 F2.8 /Sigma 17-70mm F2.8-4 macro HSM/