Auteur Topic: Antwerpse boekenbeurs  (gelezen 1038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JohanB

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 68
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #11 Gepost op: 21 november 2011, 02:25:12 »
Nu maak je mij wel heel nieuwsgierig hoe een Belgische trut eruit ziet  ???




Daar kijk je dan naar.
Deze vrouw is de Belgische voedigsconsulente Hilde Demurie. (Ik ken ze niet, maar internet blijkbaar wel  ;) ;) ;))
En dit zou haar derde boek zijn voor wie het moest intresseren.

Mooie reeks trouwens

grtz

Johan

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #11 Gepost op: 21 november 2011, 02:25:12 »

henkvanzuylen

  • Gast
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2011, 22:30:28 »
Ongeveer hetzelfde maar lelijker.

 :D :D :D

Offline Joop96

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3574
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #9 Gepost op: 10 november 2011, 22:13:40 »
 :D :D :D Geweldig!  :D
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Offline y-cam

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2619
  • Geslacht: Man
  • Niet geschoten is altijd mis !
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #8 Gepost op: 10 november 2011, 22:06:25 »
Nu maak je mij wel heel nieuwsgierig hoe een Belgische trut eruit ziet  ???




Ongeveer hetzelfde maar lelijker.

Offline Joop96

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3574
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #7 Gepost op: 10 november 2011, 21:52:27 »
Die nr.1 is, voor de niet-Vlamen onder ons, Paul d'hoore. Een journalist (eerst openbare omroep nu op de commerciële) die zichzelf een beetje heeft bijgeschoold tot financieel "expert". Verslaat vooral het fin-economisch nieuws en heeft een tijdje ook een, als het me nog goed voorstaat, niet al te succesrijk beursblaadje gehad. schrijft nu ook dit soort boeken over vermogensopbouw. Is overigens ook een groot wielerliefhebber en -kenner (en zelf ook ex-coureur geweest: van de wielerkoers naar de beurskoers dus). 's Mmans boeken hebben wel succes, hoor.

2 is uiteraard Van Rossem: een charlatan eerste klas. Is begonnen met een repetitoren-bureau, daarna beursgoeroe geworden, middels het vehikel moneytron ook veel centen verzameld en er nog meer uitgegeven (vb. aan Ferrari's), dan ook een politiek partijtje opgestart en verkozen tot Belgisch kamerlid (met als meest gedenkwaardige optreden de uitroep, tijdens de eedaflegging van Albert: "vive la République d'Europe, vive Julien Lahaut", wat toenmalig Parlementsvoorzitter Swaelen de allicht ingestudeerde repliek ontlokte: "Meneer uw gedrag is onwaardig en schandalig en het hele land zal u veroordelen", waarna applaus volgde ...), dan romanschrijver geworden, ook nog een tijdje in de nor doorgebracht, dan helemaal failliet gegaan, en nu ... zit ie op de boekenbeurs.

Leuk landje hé, België ....? En dan weet je nog niet wie Julien Lahaut was ...

3. ken ik niet maar dat ziet er mij een Hollandse trut uit. Sorry Dames. En Hollanders.
4. Vind ik een super geestige foto.

Leuke foto's, Daniel. fijn werk!

Nu maak je mij wel heel nieuwsgierig hoe een Belgische trut eruit ziet  ???


K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Offline y-cam

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2619
  • Geslacht: Man
  • Niet geschoten is altijd mis !
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2011, 19:57:05 »
Die nr.1 is, voor de niet-Vlamen onder ons, Paul d'hoore. Een journalist (eerst openbare omroep nu op de commerciële) die zichzelf een beetje heeft bijgeschoold tot financieel "expert". Verslaat vooral het fin-economisch nieuws en heeft een tijdje ook een, als het me nog goed voorstaat, niet al te succesrijk beursblaadje gehad. schrijft nu ook dit soort boeken over vermogensopbouw. Is overigens ook een groot wielerliefhebber en -kenner (en zelf ook ex-coureur geweest: van de wielerkoers naar de beurskoers dus). 's Mans boeken hebben wel succes, hoor. Heb er zelf een of twee van   :schaam:

2 is uiteraard Van Rossem: een charlatan eerste klas. Is begonnen met een repetitoren-bureau, daarna beursgoeroe geworden, middels het vehikel moneytron ook veel centen verzameld en er nog meer uitgegeven (vb. aan Ferrari's), dan ook een politiek partijtje opgestart en verkozen tot Belgisch kamerlid (met als meest gedenkwaardige optreden de uitroep, tijdens de eedaflegging van Albert: "vive la République d'Europe, vive Julien Lahaut", wat toenmalig Parlementsvoorzitter Swaelen de allicht ingestudeerde repliek ontlokte: "Meneer uw gedrag is onwaardig en schandalig en het hele land zal u veroordelen", waarna applaus volgde ...), dan romanschrijver geworden, ook nog een tijdje in de nor doorgebracht, dan helemaal failliet gegaan, en nu ... zit ie op de boekenbeurs.

Leuk landje hé, België ....? En dan weet je nog niet wie Julien Lahaut was ...

3. ken ik niet maar dat ziet er mij een Hollandse trut uit. Sorry Dames. En Hollanders.

4. Vind ik een super geestige foto.

Leuke foto's, Daniel. fijn werk!
« Laatst bewerkt op: 10 november 2011, 22:33:26 door y-cam »

RonHendriks

  • Gast
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2011, 19:16:00 »
Ik had me nog niet gerealiseerd hoe leuk een boekenbeurs kan zijn, want er was er onlangs een in Eindhoven. Mooie serie en het succes van de eerste meneer betwijfel ik ten zeerste :D

henkvanzuylen

  • Gast
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2011, 19:03:42 »
Verrekte leuke serie Daniël!
Voor mij is foto 1 de absolute topper....wat een beurssucces....boeken signeren in een fabriekshal op een beurs

 :D :D

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5927
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2011, 17:12:07 »
Leuke serie, niks mis met jou ogen ;)

Henk

Offline Joop96

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3574
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2011, 16:40:11 »
Wat een leuke/vermakelijke serie ook vooral met wat je erbij schrijft. Tsja die van Rossum, ik was hem alweer vergeten en volgens mij wel meer...  ;D Vind het ook gelijk de mooiste foto van de serie, maar de anderen mogen er zeker ook zijn! Bij de laatste foto twijfel ik nog om haar rug...  ;C
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Offline artmure

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Man
Antwerpse boekenbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2011, 16:09:12 »
Enkele beelden van de boekenbeurs door mijn bril.

Bedankt voor het kijken.

Daniël



Foto 1: Beurssucces toch een beetje twijfelachtig








Foto 2: Geen succes voor Jean-Pierre Van Rossum, enkel het logo op zijn broek verwijst naar vervlogen glorie.







Foto 3: Vrolijk, ja







Foto 4: Give me hope Joanna



Piepen kan nooit kwaad, zei de muis.