Die meetings zijn volgens mij overal waar mooie foto's gemaakt kunnen worden. Van een keer in duisburg tot de amsterdamse waterleiding duinen.
EDIT: Volgens mij zijn deze foto's van Edzo gemaakt met de DA 35.
http://www.flickr.com/photos/edzoboven/7077444705/#
http://www.flickr.com/photos/edzoboven/6847113895/#in/photostream/
Deze foto's zijn inderdaad gemaakt met een 35 mm, maar dan met de DA 35 mm f/2.8 macro limited.
Voor wat betreft brandpuntsafstand gelijkwaardig en qua scherpte denk ik ook. De limited lens is wel ruim 2x zo duur.
De 35 mm komt echter maar weinig van mijn camera af........een briljante lens qua brandpuntsafstand en door de cropfactor van de sensor (factor 1.5) vergelijkbaar met de 50 mm standaardlens op een analoge camera vroeger.
Die brandpuntsafstand hebben ze destijds niet voor niets gekozen voor een standaardlens.
Als ik je mag adviseren zou ik de DA 35 mm f/2.4 kopen gezien je budget. Verschrikkelijk scherpe lens en lichtsterk.
Voor fotograferen van dieren en honden is de 35 mm op zich ook geschikt, maar zou je ook aan een betaalbare telezoom lens kunnen denken.
Nu ik sinds kort de DA* 60-250 heb, mag de Sigma 70-300 (die ik ooit van J@@P heb overgenomen) eventueel de verkoop in. Ik stuur je wel een pb.
Als je voor echt scherpe en betaalbare lens wil gaan, zou je een SMC Pentax 50 mm f/1.7 moeten kopen. die heeft bijna iedereen geloof ik wel in zijn/haar fototas zitten.
Voor ongeveer rond de € 30 op Marktplaats te verkrijgen, dan wel hier op het forum van iemand die hem dubbel heeft. Wel handmatig scherpstellen, maar retescherp.
Voor wat betreft de Mini-Meets. Wellicht binnenkort weer naar Blijdorp? Thoran heeft een kop koffie beloofd aan de eerste die een datum roept

Er gaan altijd wel aantal mensen mee.
Of zelf een meet organiseren ergens bij jou in de buurt. Gewoon datum en fotogenieke plaats noemen en zien wie er die datum mee willen. Kandidaten genoeg hier.
En Zeeland is ook boven water mooi (zelf heb ik met name onderwater foto's gemaakt in Zeeland).