Auteur Topic: Wat me nu overkomt.............  (gelezen 772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boebels

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1062
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2012, 08:51:51 »
Ha, hou ik de hele avond buienradar al in de gaten met het oog op een naderende onweersbui. Heb ik alles in gereedheid gebracht om een bliksemschicht te grazen te nemen, verdwijnt in de buurt van Assen de intensiteit van de bui..................... Zit ik hier onder de carport lekker droog onder het genot van een pilsje en een knapperend haardvuur te wachten op iets wat niet komen gaat..................

Nou ja, volgende keer beter.


Klinkt idd als een ontzettend gezellige en knusse camping-avond....

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2012, 08:51:51 »

JohnnieS

  • Gast
Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2012, 00:48:34 »

Ha, hou ik de hele avond buienradar al in de gaten met het oog op een naderende onweersbui. Heb ik alles in gereedheid gebracht om een bliksemschicht te grazen te nemen, verdwijnt in de buurt van Assen de intensiteit van de bui..................... Zit ik hier onder de carport lekker droog onder het genot van een pilsje en een knapperend haardvuur te wachten op iets wat niet komen gaat..................

Nou ja, volgende keer beter.

Dat noem ik nou,het Camping gevoel,doet die het of doet die het niet :D :D :D

Offline Bernie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1051
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2012, 22:47:02 »
Citaat
Ik heb het geprobeert hier in Assen. Weinig regen. Is nu alweer weg

Nou, ik zit er nu vol onder! Het hoost hier! En eigenlijk moet ik van dat bier drinken nu nodig naar eh............. Nou ja, je weet wel. En dan zit je niet op het geluid van de regen te wachten...............

De pijp van de kachel sist gewoon van de regen!

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

RonHendriks

  • Gast
Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2012, 22:42:43 »
Dat biertje was in ieder geval een goed idee :)

Offline Johan

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1782
  • Geslacht: Man
Re: Wat me nu overkomt.............
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2012, 22:34:32 »
Ik heb het geprobeert hier in Assen. Weinig regen. Is nu alweer weg.
In steenwijkerwold ook niet zo best! http://www.telegraaf.nl/binnenland/12691240/__Tent_stort_in__veel_gewonden__.html

grJohan

Offline Bernie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1051
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Wat me nu overkomt.............
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2012, 22:30:08 »
Ha, hou ik de hele avond buienradar al in de gaten met het oog op een naderende onweersbui. Heb ik alles in gereedheid gebracht om een bliksemschicht te grazen te nemen, verdwijnt in de buurt van Assen de intensiteit van de bui..................... Zit ik hier onder de carport lekker droog onder het genot van een pilsje en een knapperend haardvuur te wachten op iets wat niet komen gaat..................

Nou ja, volgende keer beter.

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di