Auteur Topic: Drank misbruik..[Update]  (gelezen 1609 keer)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Drank misbruik..[Update]
« Reactie #13 Gepost op: 1 november 2013, 19:54:17 »
Gebeurt bijna nooit   :)  alleen de service is wat beter geregeld dan bij Pentax, je kunt je Canon door UPC gratis bij je huis laten afhalen zodat hij bij Tech Repair terecht komt.

Je hoeft dus je Canon niet te sturen naar de dealer maar rechtstreeks naar Tech Repair,

Een tijdje geleden is door een klein ongelukje het voetje van mijn Canon flitser krom gegaan, je gaat naar de website van Tech Repair en klikt het onderdeeltje aan en hopa een dag later in de bus  :)

http://www.techrepair.nl/         

Volgens mij kun je bij Pentax overigens nu ook kleine onderdelen zelf bestellen zag ik ergens op de website........
Het wordt ooit wel eens wat......ooit.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #13 Gepost op: 1 november 2013, 19:54:17 »

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
« Reactie #12 Gepost op: 1 november 2013, 16:07:31 »
Heeft Canon dan ook camera's met storing?  :evil: :angel:
Geintje.......

Gebeurt bijna nooit   :)  alleen de service is wat beter geregeld dan bij Pentax, je kunt je Canon door UPC gratis bij je huis laten afhalen zodat hij bij Tech Repair terecht komt.

Je hoeft dus je Canon niet te sturen naar de dealer maar rechtstreeks naar Tech Repair,

Een tijdje geleden is door een klein ongelukje het voetje van mijn Canon flitser krom gegaan, je gaat naar de website van Tech Repair en klikt het onderdeeltje aan en hopa een dag later in de bus  :)

http://www.techrepair.nl/         
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 16:12:38 door KDJ-FOTOGRAFIE »

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #11 Gepost op: 31 oktober 2013, 22:03:07 »
Ik wil de 15mm ook juist gebruiken op de 5D, maar ik heb al een tijdje wat storing met  de 5D en die had ik afgelopen zondag toen deze storm er was al in gepakt om maandag te versturen.
De 5D heb ik  maandag verstuurt naar Tech Repair in Bergen op Zoom, dinsdag morgen al en mailtje dat de 5D is aangekomen dus even wachten wanneer die weer klaar is.

Ik heb al een tijdje het versturen van de 5D uitgesteld omdat ik hem bijna wekelijks nodig heb en voor studio foto's gebruik ik bijna nooit de 7D, maar ik heb nog garantie dus nu maar eens verstuurt  ;)

Heeft Canon dan ook camera's met storing?  :evil: :angel:
Geintje.......

Leuke serie trouwens, met name foto's 1 en 2.

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 30 oktober 2013, 21:40:27 »
Ik wil de 15mm ook juist gebruiken op de 5D, maar ik heb al een tijdje wat storing met  de 5D en die had ik afgelopen zondag toen deze storm er was al in gepakt om maandag te versturen.
De 5D heb ik  maandag verstuurt naar Tech Repair in Bergen op Zoom, dinsdag morgen al en mailtje dat de 5D is aangekomen dus even wachten wanneer die weer klaar is.

Ik heb al een tijdje het versturen van de 5D uitgesteld omdat ik hem bijna wekelijks nodig heb en voor studio foto's gebruik ik bijna nooit de 7D, maar ik heb nog garantie dus nu maar eens verstuurt  ;)

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2013, 12:57:13 »
Klopt, maar daarvoor heb ik de Fisheye niet gekocht om later de foto recht te zetten, af en toe zal ik wel eens een foto rechtzetten die ik met de groothoek heb gemaakt, maar hier vind ik het leuk.
Ik had ook een paar meter achteruit kunnen lopen en dan de 35 mm gebruiken, maar vind het effect van Fisheye gewoon leuk.

Da's helder, maar ik blijf erbij dat ik déze foto sterker zou vinden of met heel veel fisheye (met de 5D) of helemaal geen fisheye, dit hangt er een beetje tussenin.
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
Re: Drank misbruik..
« Reactie #8 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:21:53 »
Foto 2

Foto 3

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:15:32 »

Door de éénvormige vervorming die deze lens heeft is deze zeer gemakkelijk te verwijderen in LR  ;)

Klopt, maar daarvoor heb ik de Fisheye niet gekocht om later de foto recht te zetten, af en toe zal ik wel eens een foto rechtzetten die ik met de groothoek heb gemaakt, maar hier vind ik het leuk.
Ik had ook een paar meter achteruit kunnen lopen en dan de 35 mm gebruiken, maar vind het effect van Fisheye gewoon leuk.

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:15:06 »
Het woei wel erg hard, die stapel rechts helt ook al aardig over :D

Zo te zien wel met je nieuwe aanwinst, maar nog niet op FF, ben benieuwd naar het echte fisheye effect op je 5D.

Groeten,
J@@P

Klopt heb hier de 7D gebruikt.  foto's met de 5D komen nog  ;)

Offline SanderKikkert

• Super Pentaxian
    • Flickr
« Reactie #5 Gepost op: 29 oktober 2013, 11:55:03 »
aha, een fisheye dus, ik vond het al zo gek dat er geen enkele rechte verticale lijn op de foto te vinden is  :laugh:

Dat laatste vind ik zelf niet zo mooi aan deze verder best interessante foto, het is net een soort landschap of zo, waar een beetje storm al niet goed voor is.

Door de éénvormige vervorming die deze lens heeft is deze zeer gemakkelijk te verwijderen in LR  ;)
K5IIs, K-1, Samyang 14 2.8,  DA15, Samyang 24 T/S, A20 2.8, K28 3.5, FA31 1.8, Samyang 35 1.4, K50 1.2, DA* 55 1.4, DA*50-135, Samyang 85 1.4, DFA 100 Macro, F* 300 + HD DA 1.4 Converter, Sigma DP1 en DP2 Merrill.

JohnnieS

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 oktober 2013, 10:42:37 »
Dat wordt opruimen.

Maar wel met een Biertje tussendoor  :D :D

Offline J@@P

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
« Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2013, 08:30:32 »
Het woei wel erg hard, die stapel rechts helt ook al aardig over :D

Zo te zien wel met je nieuwe aanwinst, maar nog niet op FF, ben benieuwd naar het echte fisheye effect op je 5D.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline zoran

• Super Pentaxian
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2013, 21:14:34 »
Dat wordt opruimen.

Offline KDJ-FOTOGRAFIE

• Senior Member
  • **
Drank misbruik..[Update]
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2013, 20:50:20 »
En dat zegt iemand die zelf nog nooit een druppel drank heeft gehad.

Hier een foto gemaakt tijdens de storm van vanmiddag, foto gemaakt bij een groothandel in Oosterwolde.

Foto 1
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2013, 16:22:13 door KDJ-FOTOGRAFIE »