Auteur Topic: Pentax hoort er weer een beetje bij  (gelezen 672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Pentax hoort er weer een beetje bij
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2013, 08:28:00 »
Het tot nu toe beperkte marktaandeel van Pentax heeft ook zo zijn opmerkelijke voordelen. Zo had Foka in Rotterdam laatst een inruilactie met een paginagrote advertenties van afbeeldingen van wat oudere camera's, lenzen, etc. die dus ingeruild konden worden. Daar stonden alleen SoNiCa spullen tussen en geen Pentax waaruit je dus de conclusie zou kunnen trekken dat je Pentax gewoon niet inruilt :-D

Maar wel goed dat Pentax in het genoemde vergelijk weer een mooie plek krijgt. Ben benieuwd naar de uitkomsten van soortelijke vergelijkingen waarin de K3 meedoet.

Groeten,
J@@P

Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Pentax hoort er weer een beetje bij
« Reactie #4 Gepost op: 10 december 2013, 08:28:00 »

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Pentax hoort er weer een beetje bij
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2013, 23:07:36 »
Mooi om te horen. Ik zie ook steeds vaker Pentax weer voorbij komen. Zo verkochten ze bij de mediamarkt in Duitsland de K500. Toch leuk om te zien.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Serpiente

  • Gast
Re: Pentax hoort er weer een beetje bij
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2013, 22:40:21 »
Mooi!

Meer publiciteit=meer gebruikers=meer budget=meer mooie producten :)

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Pentax hoort er weer een beetje bij
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2013, 22:38:20 »
Voor mij een opvallend gezicht bij een CNET review, die ik meer op computer gebied wel eens lees.
Nu las ik even wat over de opvolger van de D5200, zeker de D5300 - van Nikon (zo'n ander merk, zeg maar...  ;) ).
Ze vergelijken vaak een aantal camera's op specificaties en nu mocht ook de K-50 vrolijk meedoen (bij de D5200 was het de K-30).
 
Toch mooi om te zien, 3 Nikon's tegenover 1 Canon en 1 Pentax:
http://reviews.cnet.com/digital-cameras/nikon-d5300-with-18/4505-6501_7-35829218-2.html
 
Dit is eigenlijk pas sinds dit jaar dat Pentax camera's weer gezien worden als vergelijkingsmateriaal door de rest van de wereld!
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen