Auteur Topic: pancake ?  (gelezen 8532 keer)

RonHendriks

• Gast
Re: pancake ?
« Reactie #166 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:23:24 »
Helaas hebben zij uw order niet verwerkt daar zij een verkeerde omschrijving van het product hebben weergegeven op onze website. Het product dat u bestelde is geen Pentax smc DA 21mm f/3.2 AL Limited maar een Pentax Wall outlet Freja TOB white.

wat een dure winkel was het:

http://www.acesdirect.nl/product/7700557/kensington_wall_outlet_freja

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #166 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:23:24 »

RonHendriks

• Gast
« Reactie #165 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:23:24 »
Helaas hebben zij uw order niet verwerkt daar zij een verkeerde omschrijving van het product hebben weergegeven op onze website. Het product dat u bestelde is geen Pentax smc DA 21mm f/3.2 AL Limited maar een Pentax Wall outlet Freja TOB white.

wat een dure winkel was het:

http://www.acesdirect.nl/product/7700557/kensington_wall_outlet_freja

RonHendriks

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:20:35 »
Uw bestelling werd geannuleerd.
Indien gewenst, kan u een andere bestelling plaatsen voor het openstaande bedrag. Indien u een terugbetaling wenst, dient u dit enkel te melden per kerende mail, dan storten wij het bedrag terug op uw PayPal-account.

Maja Rutten | Centralpoint.be | klantenservice@centralpoint.be | 011-988360  tel | 011-988361  fax | bezoek: www.centralpoint.be | Twitter: http://twitter.com/centralpoint_be

Zelf melden ze zich niet om de zaak terug te storten dus. Wat een slappe zaak.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #163 Gepost op: 28 augustus 2014, 17:20:35 »
Indien gewenst, kan u een andere bestelling plaatsen voor het openstaande bedrag. Indien u een terugbetaling wenst, dient u dit enkel te melden per kerende mail, dan storten wij het bedrag terug op uw PayPal-account.

Maja Rutten | Centralpoint.be | klantenservice@centralpoint.be | 011-988360  tel | 011-988361  fax | bezoek: www.centralpoint.be | Twitter: http://twitter.com/centralpoint_be

Zelf melden ze zich niet om de zaak terug te storten dus. Wat een slappe zaak.

paultje2

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: 28 augustus 2014, 16:57:38 »
Jammer maar helaas...

Geachte heer Haenebalcke Paul,

Zoals telefonisch besproken, hebben wij contact opgenomen met onze leverancier omtrent de levering van uw bestelling.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Op zoek naar geheugen, toners,

paultje2

• Gast
« Reactie #161 Gepost op: 28 augustus 2014, 16:57:38 »
Jammer maar helaas...

Geachte heer Haenebalcke Paul,

Zoals telefonisch besproken, hebben wij contact opgenomen met onze leverancier omtrent de levering van uw bestelling.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Op zoek naar geheugen, toners,

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #160 Gepost op: 28 augustus 2014, 07:18:39 »
+1
En 74 reacties en 478 keer bekeken in anderhalve dag.....de fotohoek zou daar vast heel content mee zijn....... :angel: ;C

Ik weet het volgende onderwerp voor de komende maand al.... :D
+1
Het topic net vol verbazijn gelezen, dank allen voor deze geweldige soap! Inderdaad veel te mooi om waar te zijn.

Graag gedaan hoor! ;)

Offline Kees SC

• Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
« Reactie #159 Gepost op: 28 augustus 2014, 07:18:39 »
+1
En 74 reacties en 478 keer bekeken in anderhalve dag.....de fotohoek zou daar vast heel content mee zijn....... :angel: ;C

Ik weet het volgende onderwerp voor de komende maand al.... :D
+1
Het topic net vol verbazijn gelezen, dank allen voor deze geweldige soap! Inderdaad veel te mooi om waar te zijn.

Graag gedaan hoor! ;)

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #158 Gepost op: 28 augustus 2014, 06:42:43 »
Zo heb ik m'n DA*300 te pakken gekregen  :cheer: Amazon  :cheer:

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #157 Gepost op: 28 augustus 2014, 06:42:43 »
Zo heb ik m'n DA*300 te pakken gekregen  :cheer: Amazon  :cheer:

Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline joostdh

• Super Pentaxian
  • Beetje spelen
« Reactie #156 Gepost op: 27 augustus 2014, 22:54:46 »
Ik heb mijn geld al terug. Het was zo’n laag bedrag dat ik er wel op wilde gokken dat ze een volledig geautomatiseerd systeem hebben waarbij een order klakkeloos verwerkt wordt.

Enerzijds zou het mij verbazen (gelet op de prijzen elders!) maar ik heb ooit voor 7 tientjes de DA35 kunnen aanschaffen via Amazon. Klaarblijkelijk een foutje maar wel geleverd.
Amazon heeft toen (bijna twee jaar geleden) inderdaad een aantal lenzen voor 50% verkocht. Was denk ik geen foutje maar gewoon een toffe actie :D Ik heb toen ook de DA 35 f2.4 en een DA 55-300 gekocht. Dat was wel geluk. Ze hadden toen ook de DA*200 ertussen. Bizar gewoon.
Verliefd op de K-1

Offline joostdh

• Super Pentaxian
  • Beetje spelen
« Reactie #155 Gepost op: 27 augustus 2014, 22:54:46 »
Ik heb mijn geld al terug. Het was zo’n laag bedrag dat ik er wel op wilde gokken dat ze een volledig geautomatiseerd systeem hebben waarbij een order klakkeloos verwerkt wordt.

Enerzijds zou het mij verbazen (gelet op de prijzen elders!) maar ik heb ooit voor 7 tientjes de DA35 kunnen aanschaffen via Amazon. Klaarblijkelijk een foutje maar wel geleverd.
Amazon heeft toen (bijna twee jaar geleden) inderdaad een aantal lenzen voor 50% verkocht. Was denk ik geen foutje maar gewoon een toffe actie :D Ik heb toen ook de DA 35 f2.4 en een DA 55-300 gekocht. Dat was wel geluk. Ze hadden toen ook de DA*200 ertussen. Bizar gewoon.
Verliefd op de K-1

Offline Heggie

• Junior Member
« Reactie #154 Gepost op: 27 augustus 2014, 21:25:43 »
+1
Het topic net vol verbazijn gelezen, dank allen voor deze geweldige soap! Inderdaad veel te mooi om waar te zijn, hij staat nu in zwart voor 377,- excl. BTW op hun site een factor 16 dus 8)
Ik hoop uiteraard dat jullie het geld wel terug krijgen.

Offline Heggie

• Junior Member
« Reactie #153 Gepost op: 27 augustus 2014, 21:25:43 »
+1
Het topic net vol verbazijn gelezen, dank allen voor deze geweldige soap! Inderdaad veel te mooi om waar te zijn, hij staat nu in zwart voor 377,- excl. BTW op hun site een factor 16 dus 8)
Ik hoop uiteraard dat jullie het geld wel terug krijgen.

BramS

• Gast
« Reactie #152 Gepost op: 26 augustus 2014, 21:08:55 »
Ik lees dit topic nu pas, maar hier gaat dus feilloos regel 1 van online shoppen op: als iets te mooi is om waar te zijn...

Sorry, maar ik moet toch een beetje lachen als ik zie hoeveel bestellingen er gedaan zijn.  :P  Hopelijk krijgt ieder zijn geld gewoon terug zonder al te veel rompslomp.

Groeten,
J@@P

+1

+1

Ook ik heb dit topic met stijgende verbazing gevolgd. ???
Dit kón toch niet waar zijn?

BramS

• Gast
« Reactie #151 Gepost op: 26 augustus 2014, 21:08:55 »
Ik lees dit topic nu pas, maar hier gaat dus feilloos regel 1 van online shoppen op: als iets te mooi is om waar te zijn...

Sorry, maar ik moet toch een beetje lachen als ik zie hoeveel bestellingen er gedaan zijn.  :P  Hopelijk krijgt ieder zijn geld gewoon terug zonder al te veel rompslomp.

Groeten,
J@@P

+1

+1

Ook ik heb dit topic met stijgende verbazing gevolgd. ???
Dit kón toch niet waar zijn?

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #150 Gepost op: 26 augustus 2014, 20:32:39 »
[...]Sorry, maar ik moet toch een beetje lachen als ik zie hoeveel bestellingen er gedaan zijn. [...]
+1

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
« Reactie #149 Gepost op: 26 augustus 2014, 20:32:39 »
[...]Sorry, maar ik moet toch een beetje lachen als ik zie hoeveel bestellingen er gedaan zijn. [...]
+1

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #148 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:38:49 »
Nadat ik op de BE site er achter kwam daar de bestelling niet te kunnen plaatsen heb ik mijn bestelling uiteindelijk op de NL site compleet gemaakt ... 

ontvang zojuist dit ...

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #147 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:38:49 »
Nadat ik op de BE site er achter kwam daar de bestelling niet te kunnen plaatsen heb ik mijn bestelling uiteindelijk op de NL site compleet gemaakt ... 

ontvang zojuist dit ...

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #146 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:34:09 »
Jij kan echt goed Frans, hé Edzo.

Gerade ja......
Aber es war ganz Geil dieser Aktion :-)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #145 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:34:09 »
Jij kan echt goed Frans, hé Edzo.

Gerade ja......
Aber es war ganz Geil dieser Aktion :-)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #144 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:31:10 »
En toen vroegen ze faillissement aan en kun je fluiten naar je centen  :P :evil:

Klinkt een beetje flauw maar het is wel eens een keer gebeurd met een soortgelijke actie!

De Free Record shop met de cadeaubonnen :-)

Offline Edzo

• Pentaxian Guru
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
« Reactie #143 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:31:10 »
En toen vroegen ze faillissement aan en kun je fluiten naar je centen  :P :evil:

Klinkt een beetje flauw maar het is wel eens een keer gebeurd met een soortgelijke actie!

De Free Record shop met de cadeaubonnen :-)

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #142 Gepost op: 26 augustus 2014, 18:53:21 »
Pentax is niet dood ... dat hebben we maar weer eens bewezen !

Als het Canon was geweest zou hun mailserver zijn vastgelopen!

Offline BertHermans

• Super Pentaxian
« Reactie #141 Gepost op: 26 augustus 2014, 18:53:21 »
Pentax is niet dood ... dat hebben we maar weer eens bewezen !

Als het Canon was geweest zou hun mailserver zijn vastgelopen!