Kan er een soort gallery komen met daarin de 10 of 25 meest aansprekende foto's van dit forum? Met die restrictie dat er maximaal 'X' foto's van één maker in mogen staan. Op die manier krijg je natuurlijk niet de allermooiste foto's, maar dan hebben meer personen kans om in de gallery te komen.
Ik zie het zo: er worden 25 (kan ieder willekeurig getal zijn) foto's geselecteerd, bijvoorbeeld door de mods. Elke dag, of elke twee dagen, of elke week, mag iemand er een foto aan toevoegen en een foto uit verwijderen. Degene van wie de foto is toegevoegd, mag de volgende keer toevoegen en verwijderen. Op die manier krijg je een mooie collage van alle hier gepubliceerde foto's.
Je krijgt zo een gallery waarin niet de kwalitatief mooiste foto's staan, maar dat hoeft ook niet. Daarvoor zijn genoeg andere fora beschikbaar. Door persoonlijke voorkeuren kan er een technisch slechte foto in komen te staan, maar het verhaal dat bij de uitverkiezing hoort, is toch veel leuker dan een perfecte plaat.
Er hoeven dan geen discussies bij te komen. Alleen plaatjes kijken, met een korte toelichting door de selecteur.
Hopelijk ben ik een beetje duidelijk. Als jullie het een slecht idee vinden, zal ik er niet minder om slapen hoor

.