Wat mij betreft maakt dit geen verschil, "dat moeten wij niet willen" is een normaal gebruikte uitspraak. Ik hoef al mijn woorden toch niet eerst op een weegschaal te leggen, je begrijpt het volgens mij prima. En ja, wij als beheerders van het forum bepalen de kaders van het forum. Daarbinnen mag en kan veel, maar dit niet. Wij willen niet fungeren als verkapt online fotoalbum voor onze leden, daar zijn voldoende alternatieven voor.
Ik vind 'dat moeten wij niet willen' uberhaupt een vreselijke uitspraak en helaas veel te vaak 'normaal' gebruikt, ook in de politiek. Mensen impliceren daarmee dat niemand dit wil of zou moeten willen, terwijl het vaak slechts om de mening van het individu gaat die de uitspraak doet en het wil doen voorkomen alsof die door iedereen gedeeld wordt.
Afgezien van dat stukje taal:
Ik denk dat het beeld van een verkapt online fotoalbum een verkeerd beeld is, is ook helemaal niet wat de bedoeling is en waar het op uit zou draaien volgens mij. Ik heb het idee dat jullie bang zijn voor wat er allemaal niet leuk/goed aan zou zijn, in plaats van te kijken wat de mogelijkheden en kansen zijn. Verder snap ik best dat jullie de beheerders zijn, maar je moet begrijpen dat het forum draait op/om de gebruikers. Wat dat betreft wordt er een redelijk conservatieve bedrijfscultuur op nagehouden, mensen kunnen roepen wat ze willen maar dingen worden alleen uitgevoerd als de leiding het er mee eens is, ongeacht hoeveel behoefte hier vanuit de groep voor is of hoe concurrenten het aanpakken.
Aangezien hier volgens mij geen speld tussen te krijgen is dan nog een andere suggestie voor de ideeënbus:
- Zou de kleur zwart en/of donkergrijs aan het keuzerijtje met layout-kleuren rechtsboven toegevoegd kunnen worden en sowieso een versie waarbij de tekstandergrond gewoon wit is? Ik denk dat de foto's dan beter tot hun recht komen. Alleen de blauwige kleuren zijn nu nog een beetje te doen, de rest is sowieso foei-lelijk, kan me niet voorstellen dat iemand hier in gif-groen of radioactief-paars aan het browsen is
Ook dit voorstel is al eens gedaan volgens mij...