Het lijkt mij een prima idee ruimte te laten voor vragen over andere camera's dan Pentax!
Behalve mijn K110D hebben wij ook in huis een Fuji 2600Z, Fuji S602 en een Canon A520. Ik zit gelukkig niet zo in elkaar dat andere camera's dan Pentax niet geduld worden in huis! ÂÂ
Ik denk dat veel forumleden ook andere camera's in huis hebben dan Pentax alleen! ÂÂ
Verder vind ik ook dat de Samsungvarianten gewoon bij de Pentaxen kunnen, het enige verschil is cosmetisch van aard en de merknaam!
Aan de andere kant vind ik het forum in een (veel) te ruim jasje zitten! Dit heb ik ook al aangehaald in het draadje "forumindeling", omdat hier de forumindeling ook ter sprake komt haal ik dit aan.
Wat mij betreft kunnen veel meer camera's samengevoegd worden. De analoge slr's in 1 map en de analoge compacts in 1 map. Lijkt mij meer dan toereikend! (wordt alleen maar minder populair...)
Door elke camera apart te zetten, krijg je m.i. "meer bomen dan bos". Dit forum is maar klein, hou de indeling dan ook klein! Mocht het te druk worden, dan kan je altijd nog uitbreiden.