Auteur Topic: CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg  (gelezen 1090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelius

  • Gast
Re:CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2010, 20:08:53 »
Zal me eerst even voorstellen: Cornelis, woonachtig in Zuid Holland en zowel Saab als Pentax liefhebber.

De rit gaat morgen naar het Maxis terrein Muiden (ik ben één van de deelnemers). Zoals je kunt lezen op www.saab9k.nl is het evenement op het Maxis terrein vrij toegankelijk. In verband met het voorkomen van een verkeerschaos in Soesterberg is inschrijving daar verplicht. (Als je wilt komen kun je dus het beste naar Muiden gaan).

Raadpleeg in ieder geval de genoemde website voor dat je op stap gaat. Misschien tot morgen. Ik ben te herkennen aan de camera met de rode letters op de draagriem ;-)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2010, 20:08:53 »

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #4 Gepost op: 16 januari 2010, 00:19:21 »
Vandaag een 9-5 3.0V6t uit 2002 gekocht......wordt helaas pas volgende week geleverd.

Te laat voor het convoy.

greetz,
Erik

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #3 Gepost op: 2 januari 2010, 17:06:00 »
Die andere 9000 gaat het niet worden. Door het tunen heeft ie teveel vermogen gekregen voor dit type automatische versnellingsbak.......

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8281
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re:CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #2 Gepost op: 1 januari 2010, 21:05:01 »
Oei, deze oproep heb ik gemist  :(
Met mijn 9000 durf ik mij niet meer in het convoy te begeven: hij valt van ellende uit elkaar....gelukkig is er ducktape!

Ga morgen een kijkje nemen voor een andere 9000. Die gaat in 10 sec van 0 naar 150.....ietsje sneller mijn huidige.
Als die bevalt kan ik mee doen aan de convoy!

greetz,
Erik

Offline Mharda

  • Moderator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
CAL - Saab Support Convoy - Soesterberg
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2010, 10:40:07 »
http://www.saab9k.nl/

Heel veel Saabs op Soesterberg. Ik ben niet zo'n autofreak, maar wellicht dat ik iemand hier een plezier mee doe. Zowel binnen (museum) als buiten.

HET PLAN

Op verschillende verzamelpunten in Nederland en België zullen Saabbezitters samen komen en vervolgens een konvooi vormen om naar een centraal gelegen locatie in Nederland te rijden. Het zal een sneeuwbal gaan worden: de groep auto's zal met de kilometer groter worden en netjes in een lang konvooi over de snelwegen rijden. Met een enkele Saab trek je vaak al de aandacht van medeweggebruikers, met vijf Saabs begint men om te kijken, bij een tiental Saabs zal men elkaar aanstoten en gaan wijzen, bij honderd Saabs zal men erover gaan spreken. Het is juist die positieve aandacht waar het om gaat. Positieve en leuke aandacht voor het merk dat het verdient! In het slechtste geval ook aandacht voor bijvoorbeeld de inwoners van het Zweedse Trollhättan.

Al deze slierten van Saabs zullen samenkomen in Soesterberg (Militaire Luchtvaart Museum) om vervolgens deel te nemen aan een korte meeting en photoshoot. Het mooiste van de dag bewaren wij echter tot het eind. Alle auto's zullen als een groot konvooi de snelweg opgaan om naar een nader te bepalen locatie te rijden. Het zou zo maar kunnen dat Zeewolde uiteindelijk de eindbestemming gaat worden.

« Laatst bewerkt op: 15 januari 2010, 14:00:29 door Mharda »
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink