Dat de buffer snel volliep bij een RAW-burst hebben ze in de eerste update gefixt, de sensor vlekken zijn opgelost, de AF is sneller gemaakt in een update en AF bij kunstlicht is gefixt. Ik heb de laatste firmware en ik ben nog geen kinderziektes tegengekomen.
Ik wou je alleen ondersteunen met je commentaar door op te noemen welke kinderziektes de andere camera's hadden. Dus het is wel goed
Ik krijg niet de indruk, dat er - nou veel - kinderziektes in de K-5 zitten. Hebben gezetten, het zij zo, maar nu toch niet meer?Groeten,Ruurd
+1op de k10 vond ik echt dat de grip erop moest om hem goed te kunnen vasthouden. met de k5 heb de de grip er veel minder op omdat ik hem dus veel beter vast kan houden.
Daarvoor heb ik de K-5 te kort vastgehad, maar ik vind /vond op dat de moment de K10d prettiger in de hand liggen.Ook kwestie van gewenning, natuurlijk.groeten,Ruurd
en dan zijn er mensen die nu nog steeds vragen om een K30D om de lijn met die body voort te zetten.
Een beetje wel ja.. en vooral omdat het qua ergonomie geen meerwaarde heeft. De knoppen zijn daarentegen wel lekker groot. Moest weer aan de Fn knop wennen en de tragere AF, maar vooral de ISO's. Bij de K-5 kan je altijd een bruikbare foto nemen.
Groot of niet?
Had net mijn K10d weer even vast. Wat voelt dat ding raar!
Ik ben nog steeds alleen maar super dus kennelijk lig ik voor op schema Trouwens terug naar de topic, heb de K5 nu een paar weken en ik wil hem niet meer weg doen.Heb van iemand de spyder lenscal geleend dus ik ga eventjes mijn lenzen checken als ik tijd hebt.
He nou verklap je het, want wilde net zeggen dat je niet zomaar Guru wordt
Ik wil me er voor de rest er buiten houden