Cactus voordeelset €59,95 icl extra set AAAMvg Kees.
Moet het objectief nog binnen krijgen en even wat inspiratie vinden voor een serie met dit objectief. De grauwe winter is niet mijn meest favoriete tijd om foto's schieten. Maar er komen zeker foto's, denk dat ik de Haagse Passage eens in HDR ga schieten. Heb dan ook wel ruimte om wat 'normale' foto's te schieten. De Passage staat allang op mijn lijstje om een keer in een mooie serie te vatten.
Ruurd woont in Delft, volgens mij zijn er naast mijn persoon nog meer postende Hagenaars op dit forum. Den Haag heeft in ieder geval wel genoeg mooie locaties voor een meet.
En dan nu ook de SMX Pentax - M: 35mm 2.8 en de 100mm 2.8 erbij. Moet van het weekend toch echt eens gaan touren met mijn nieuwe set.....grtz, Eppie
De SMC Pentax - M 1:1.7 50mm (MP) wat een verademing tov de 2.0 die ik al had. Yep top lens en dan in combo met de K5 een top duo grtz, Eppie
Dat is inderdaad een goed idee ja. Ga ik ook nog eens doen.Wellicht dat iemand een MINI MEET Den Haag gaat organiseren? Ruurd, jij woont dichtst in de buurt toch??
Foto's!!!!!! Ik heb hem ook op mijn wensenlijstje staan. Zal nog wel even duren, maar de testen zijn goed. Dus ik ben benieuwd naar de foto's
Een Sigma 8-16mm. De 10-20mm gelijk verkocht.
Kijk het klikken gaat als een trein. Nog geen tijd voor een grotere SDHC kaart of kun je nog vooruit?
Set tussenringen met PK-vatting....Nee, niet voor macro-opnamen, maar voor portret-opnamen voor een mooiere, andere bokeh...Groeten,Ruurd
Een achttal eneloop batterijen plus een lader. De eerste set batterijen in de K-x gaan hard, zeker na gister een dagje foto's schieten in Artis Die ik overigens nu van de sd kaart af aan het trekken ben...