Update MINI-MEETAls het droog weer is kan wat Jacco en mij betreft de MEET doorgaan.
Ik stel voor om te
verzamelen voor de hoofdingang. Om 09:00 gaat de poort open, dus als we kort daarvoor verzamelen kunnen we gezamenlijk (met korting) naar binnen.
Als abonneehouder kan ik parkeerkaarten kopen voor 4 euro (i.p.v. het normale tarief van 7,50). Verder kan ik 4 introducés met korting meenemen, welke dan 14,60 betalen i.p.v. het normale tarief van 19,50. Dit zijn dan de vier eerste aanmeldingen: jacco (C20V), ghanz (Hans), zwitser (Ron) en André kok (André).
Zoals het nu naar uitziet zijn we met een klein groepje en kunnen we bij elkaar blijven. In Blijdorp is er erg veel te zien en voor degene die er voor het eerst heengaan of voor wie het al weer wat langer geleden is het misschien wel handig om te kijken welke onderdelen je graag wilt zien. Dan kunnen we zonodig rekening houden met voedertijden, de tijden van de vrij vlucht (roofvogels) etc. Alle info vind je op
website van diergaarde Blijdorp.
Route:
-------
Als afslag kun je het makkelijkste nemen (A20/A13 afslag 13, overschie, volg de borden blijdorp)
Hoofdingang:
------------------
Diergaarde Blijdorp
Blijdorplaan 8, 3041 JG Rotterdam
http://www.diergaardeblijdorp.nl