Een horloge moet voor mij ook gewoon functioneel zijn, mag er best leuk uitzien, maar om er een vermogen voor uit te tellen (vaarvoor ik ook een paar mooie ltd lenzen had kunnen kopen) gaat me te ver. Ik heb een horloge van om en nabij de 100 euro. Merk: Prisma. Doet het prima, draagt fijn, nooit problemen mee en ziet er ook best chique uit. Gekregen als cadeau, dus wel met enige emotionele waarde. Verder heb ik een zakhorloga aan een ketting dat ik alleen bij speciale gelegenheden draag. En ik heb nog een echt gouden horloge, een erfstuk, werkt op kinetische energie, dus niet opwinden maar bewegen. Was voor die tijd erg vooruitstrevend. Dat draag ik vrijwel nooit, alleen als herinnering ligt het in de la waar ik het af en toe uithaal om te bekijken en een beetje op te poetsen.
Dus ik ben niet echt een horlogegek. Duizenden euro's aan een horloge besteed ik dus niet. Ook ben ik geen modemaniak die de laatste trends moet volgen. De huidige trend met van die enorme kasten om je pols lijkt me eenvoudigweg nog erg onprettig ook. Laatst heb ik aan iemand gevraagd waar het luikje zat. Reactie: "huh, welk luikje". "Waar om 12 uur het vogeltje uitkomt."

Groeten,
J@@P