Beterschap!
@#$% Net gesproken met mijn tante in Suadi-Arabië (woont en werkt daar tijdelijk als tussenstop in hun wereldreis). Mijn oom woont in Egypte tijdens die tijd (Islamitisch land dus een vrouw mag haar man niet onderhouden dus geen visum voor hem).
Hij is ziek geworden in Egypte en was vorige week hier thuis voor de crematie van mijn oma. Toen terug gegaan om meteen het ziekenhuis in te gaan. Door de lange tijd op de fiets rond de werled hadden ze geen verzekering meer (erg lastig te regelen en de ziekenhuizen kosten in veel landen toch nauwelijks wat). Het ziekenhuis daar (beste van Egypte) blijkt hem toch niet genoeg te kunnen helpen en hebben hem slecht behandeld, belazerd en konden hem niet verder helpen. Nu wilde hij terug naar hier om behandeld te worden. (opnieuw inschrijven, verzekering en dan ziekenhuis). Dit stond allemaal klaar zodat hij meteen vanuit zijn vlucht richting dokter kon die al zijn hele status had ontavngen.
Nu is hij op weg naar het ziekenhuis ingestort krijgen we net te horen via een goede Egyptische vriend van mijn oom. Mijn tante kan pas morgenvroeg een uittreed visum krijgen en een vlucht dus dit loopt allemaal erg klote. Hele nacht dus waarschijnlijk op paraatheid om allerlei zaken te regelen en te verzorgen.
Lijkt ook allemaal niet op te houden deze @#$% gebeurtenissen.