Iedereen, zowel in topic als in de PB´s bedankt voor de lieve en warme woorden.
De eerste dagen waren verdrietig, ik wilde zelfs mijn fotospullen al opruimen, mijn vrouw doet er toch niets mee.
Maar het trekt alweer bij, maar ben nog steeds van mening dat kwaliteit van leven voor gaat op de lengte.
Vandaag poliklinisch de poliep (15 mm) verwijderd en biopsie gehad, zonder verdoving maar daar merk je eigenlijk niets van, ik ben zelf (70 km) terug gereden terwijl mijn vrouw er ook bij was.
Komende tijd nog naar de radioloog en foto´s maken en dan 10 mei een bespreking met het medisch team over de behandelwijze.
Eerst bestralen, chemo en dan operatie of eerst operatie en dan chemo en evt. bestralen.
Ik voel mij lichamelijk gewoon goed, nergens last van en afgelopen weekend nog 2 kuub grind en zand weggezet.
Nu een dag of wat rustig aan om te zorgen dat er geen nabloedingen komen (keurig een brief mee gekregen voor plaatselijk ziekenhuis) dus morgen maar eens wat foto´s maken bij het keiharde zonlicht
De andere sukkelaars in dit topic wens ik ook heel sterkte bij hun sores, dat is voor die personen net zo belangrijk als de mijne. :respect:
Met vriendelijke en warme groeten,
Albert