hallo dan allemaal
ben Heline en ben 39 jaar en doe al enige tijd aan hobby fotografie ..
mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar portretten en dieren ...maar sinds kort ook macro en landschappen uhmmmm toch wel alles.....
heb al verschillende opdrachten gekregen bij scholen ..dus ja vind het steeds leuker te worden en hoop ..er meer mee te kunnen doen....
ben sinds afgelopen weekend in bezit van een pentax k5 ....wow.

Ik had hiervoor heen een sony a700 ,,verder niks mis mee...alleen het was mij te traag voordat hij een keer scherp had gesteld enz....was het onderwerp of al weg
of het was zat om te blijven staan

moeilijke keuze..ja ...pentax had ik wel eens van gehoord maar goed ..de merken zijn toch wel zoals ze dat altijd leuk zeggen de cannon en de nikon......
nou niet dus.....heb nu eindelijk wat ik wilde en hoop er heel veel mooie plaatjes mee te kunnen schieten
verder waarom heb ik me hier aangemeld nou omdat het me enorm leuk lijkt om in aanraking te komen met het zelfde toestel en ja gewoon van elkaar leren ..gewoon gezellie..en kijken wat voor foto's jullie ermee maken ...enz...
ik ga eens op mijn gemak kijken
maar moet zeggen wil denk geen andere camera meer wow wat zuiver zijn de foto's ben heel erg blij en begin pas met de k5