hehe... hier zit ik dan met natte ogen achter de computer...
Binnen 2 dagen een hele tekenfilm serie afgekeken en ja, hij was droevig, leuk en mooi.
Hij bracht ook wat jeugd sentiment naar boven, van die dingen zo van oh ja dat deed ik vroeger ook.
Pokemon spelletje op de gameboy bijvoorbeeld, de gameboy's kon je koppelen en dan kon je met elkaar vechten, ruilen en dergelijke.
De goeie oude tijd...
Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai, is de titel van de serie.
We weten nog steeds de naam niet van de bloem die we die dag zagen.
Gaat over een groep kinderen die samen met elkaar spelen.
Op een dag gaat er iets mis en Menma, het vrolijke meisje dat de groep bij elkaar houdt verongelukt.
Een paar jaar later (10 jaar waarschijnlijk) begint het verhaal. Door alles wat er gebeurt is is de ooit zo hechte groep uit elkaar gegroeid.
Jintan de leider van de groep wordt op een dag op een dag wakker en ziet Menma, niet de kleine Menma hoe ze ooit was maar ze is ook gegroeid.
Ze is terug gekomen om een wens in vervulling te laten gaan maar ze is de wens vergeten maar ze wist dat iedereen ervoor bij elkaar moet zijn.
Jintan die Menma en zijn moeder is verloren leeft een terug getrokken leven maar probeert haar wens in vervulling te laten gaan en probeert iedereen bij elkaar te krijgen voor haar.
Helaas door alle gevoelens van hem en andere gaat het niet gemakkelijk.
Ik dacht ik plaats hier de opening en de eind lied erbij om een indruk te geven maar ik kan ze moeilijk vinden, gek genoeg kan ik wel volledige afleveringen vinden op het net
Dus hier is deel 1 met ook nog redelijk goeie kwaliteit.
http://www.dailymotion.com/video/xksq6g_ano-hana-01_shortfilmsWel gek dat ik hier nu een tekenfilm serie probeert te laten zien, hoe oud is iedereen hier wel niet.
En ik ook nog toegeven dat ik heb gehuild, lekker slim of niet
Dus zijn er nog jonge dames die op gevoelige jongens vallen die tekenfilms kijken?