Onlangs Mission Imposibble 4 gezien in IMAX. Niet mijn eerste keuze om te zien, meer van hetzelfde, veel actie, simpel verhaal. Wel met humor en IMAX is toch wel genieten
zeker met zo'n actiefilm.
thuis bekeken:
- real steel (vermakelijke film over robotboksen, klinkt wat raar maar toch wel een aanrader)
- ides of march (met Ryan Gosling, die ook de hoofdrol heeft in het hierboven al daar mee geroemde 'Drive', ook hier weer erg sterk geacteerd)
- contagion (over wereldwijde virusuitbraak, interessant om te bedenken wat er gebeurd als er een virus uitbreekt waar geen vaccin tegen is, maar de film had zoveel meer kunnen bieden. Er is niet echt een hoogtepunt, de film kabbelt wat voort richting het einde en het gehoopte interessante plot blijft uit.
- another earth (sundance winnaar als ik het goed heb, aparte film, die eigenlijk helemaal niet over 'the other earth' gaat. Het verhaal is interessant, het acteerwerk van de vrouwelijke hoofdrol speler door sommigen geprezen door anderen verguisd. Het camerawerk is ronduit slecht, een statief zat blijkbaar niet in het budget, zeker op groot scherm valt dit op. Als je hier doorheen kan kijken wel interessant.
- crazy stupid love (gewoon een leuke film met happy end, opnieuw met Ryan Gosling, ook hier weer sterk, die gaan we nog veel zien vermoed ik.)