Eén locatie, één groep, en toch zoveel verschillende invalshoeken, leuk! En natuurlijk ook wel dezelfde onderwerpoen maar dan toch weer anders.
Ik denk dat er bij het rechtzetten van de groepsfoto iets fout gegaan is, want nou is hij er helemaal afgevallen!
De foto’s van Eviz vind ik mooi van compositie en kleur, lekker scherp en weinig/geen vertekening. Vooral # 5 en #1 vind ik geweldig en ik neig te zeggen dat ik de kleuren uitvoering mooier vind dan de z/w. Ook bij de 2e serie vind ik de kleurenfoto de mooiste, terwijl ik juist bij dit soort onderwerpen neig naar z/w….. vreemd.
Volgens mij (als niet kenner) is er hier toch wat met de nabewerking gedaan, al dan niet al tijdens de opnamen. Of zit ik er nu helemaal naast?
De foto’s van Edzo vind ik juist niet onnatuurlijk scherp, ik denk dat inderdaad # 2 en #4 onscherp zijn. Van de exif is niet veel meer over dus ik kan niet zien hoe de instellingen waren.
#4 is behoorlijk vertekend ja, zeker als je dat vergelijkt met de foto van Daan, nou weet ik niet welke lens Daan er op had zitten.
Nu ik toch bij Daan ben aangekomen: ik vraag me af of de wenteltrapfoto niets ietsje te donker is waardoor sommige delen wat wegvallen. Aan de andere kant zal de zon inval dan wel weer uitbijten, hmm….
En dan Henk, Henk is enne lollige vent!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RwBIQ44s6B8[/youtube]
Helaas zijn al zijn foto’s uitgebeten, zo lijkt het!
Gelukkig hebben we de groepsfoto nog!